Przetargi.pl
Zaprojektowanie i rozbudowa energetycznej sieci zasilającej wraz z budową stacji transformatorowej (TR4) w ZUOK Orli Staw

Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, pl. Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
    pl. Św. Józefa 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
    REGON: 25081047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i rozbudowa energetycznej sieci zasilającej wraz z budową stacji transformatorowej (TR4) w ZUOK Orli Staw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i rozbudowie energetycznej sieci zasilającej wraz z budową stacji transformatorowej (TR4) w ZUOK Orli Staw. Zamówienie to wchodzi w zakres Projektu pt. „Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu”, który jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi, nr Projektu POIS.02.02.00-00-0017/17 – Zadanie nr 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego II część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: 1) opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, w tym projektu wykonawczego dla rozbudowy energetycznej sieci zasilającej oraz budowy stacji transformatorowej (TR4) oraz wykonanie projektu technicznego modernizacji głównego układu pomiarowego, który będzie podlegał weryfikacji i uzgodnieniu przez operatora elektroenergetycznej sieci zawodowej podobnie jak dokumentacja projektowa urządzeń zasilających w zakresie części abonenckiej objętej Warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energa Operator S.A. nr P/17/055915 z dnia 03.01.2018 r. z aktualizacją z dnia 25.03.2019 r.; 2) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień do projektu budowlanego i pozwoleń warunkujących prowadzenie robót budowlanych i elektrycznych, w tym m.in. ostatecznego pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi załącznikami i uzgodnieniami oraz przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji, a Zespołowi Inspektora Nadzoru (dalej zwanego ZIN) do uzgodnienia. Po uzyskaniu powyższej akceptacji i uzgodnienia Wykonawca niezwłocznie wystąpi do Starosty Kaliskiego o wydanie przedmiotowej decyzji (uzyskanie dziennika budowy oraz tablicy informacyjnej leży po stronie Wykonawcy); 3) wykonanie robót budowlanych, montażowych i prac polegających w szczególności na: a) modernizacji istniejącej rozdzielnicy SN w stacji transformatorowej 01115 (TR2), b) modernizacji głównego układu pomiarowego w stacji transformatorowej 01115 (TR2), c) budowie rozgałęźnika SN, d) wykonaniu zasilania nowego rozgałęźnika SN, e) przywróceniu zasilania istniejącej stacji transformatorowej nr 01222 (TR1), f) budowie nowej stacji transformatorowej TR4 w sąsiedztwie planowanej sortowni odpadów, g) wykonaniu abonenckiej linii kablowej SN-15KV, h) wymianie kabla zasilającego nn-0,4kV rozrywarki worków BRT; 4) opracowanie i uzgodnienie u Operatora Sieci Dystrybucyjnej w terminie określonym w Warunkach przyłączenia nowej instrukcji współpracy ruchowej pomiędzy personelem technicznym Zamawiającego, a służbami ruchu operatora elektroenergetycznej sieci zawodowej. W instrukcji tej winny się znaleźć wszystkie aspekty rozbudowy sieci zasilającej Zakład oraz podział kompetencji związanych z wykonywaniem czynności ruchowych; 5) pełnienie nadzoru autorskiego; 6) po modernizacji głównego układu pomiarowego niezwłoczne przeprowadzenie sprawdzenia i odbioru układu pomiarowego pozwalające na załączenie i użytkowanie sieci zasilającej Zakładu; 7) opracowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowanie wniosków i uzyskanie ostatecznych odbiorów oraz ostatecznej decyzji zezwalającej na użytkowanie przedmiotu zamówienia (o ile będzie wymagana).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 86 1020 2212 0000 5302 0280 7360 z dopiskiem: „Wadium, nr sprawy JRP.271.1.1.2020”. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu na wskazane konto Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w punkcie IV.1.2)3 niniejszego ogłoszenia. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium np. kserokopię gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podstawowym elementem oferty jest złożony, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym/mi podpisem/sami, „Formularz oferty” – zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - I części SIWZ lub na nim. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 4. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza – należy dołączyć do oferty; 3) przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5. Do oferty należy dołączyć: 1) Wypełnione oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z nich); 2) dokument, o którym mowa w punkcie 13.2. Instrukcji dla Wykonawców - I części SIWZ - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w oryginale; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 18.8.2) Instrukcji dla Wykonawców - I części SIWZ (jeśli dotyczy) - w formie tam wskazanej; 5) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w punkcie 16 Instrukcji dla Wykonawców - I części SIWZ. Dokumentów, o których mowa w punktach III.4) i III.5.1) niniejszego ogłoszenia nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane po otwarciu ofert. 6. Ofertę należy przygotować i złożyć pod rygorem nieważności w języku polskim w formie pisemnej, opatrzoną własnoręcznym/mi podpisem/sami, sporządzoną w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy Pzp, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ustawy Pzp przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach