Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa ulicy Sidorskiej na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Kąpielowej

GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83-343-66-92
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83-343-66-92
    REGON: 030237380
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa ulicy Sidorskiej na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Kąpielowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa ulicy Sidorskiej na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Kąpielowej, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno – użytkowym. 2. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja2/2021/8479/PolskiLad, zwanej dalej „Promesą”, dotyczącą realizacji przez Gminę Miejską Biała Podlaska Inwestycji: Przebudowa ulicy Sidorskiej na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Kąpielowej.3. W ramach przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:1) opracuje niezbędną dokumentację projektową wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, pozwalającą uzyskać decyzje administracyjne zezwalające na przeprowadzenie robót budowlanych i wykonanie wszystkich robót budowlanych. Po wykonaniu projektu budowlanego niezwłocznie przekaże go zamawiającemu do zatwierdzenia.;2) wykona roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową wielobranżową;3) dokona rozbiórek wszystkich elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu;4) wykona dokumentację powykonawczą, kompletną z punktu widzenia zawiadomienia o zakończeniu budowy (uzyskania pozwolenia na użytkowanie);5) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej i powykonawczej na warunkach określonych w § 8 wzoru umowy;6) zawrze umowę ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za wykonywanie przedmiotu umowy na warunkach określonych we wzorze umowy;7) udzieli gwarancji na roboty budowlane;8) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta;9) zasili plac budowy w niezbędne przyłącza (elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, inne) własnym staraniem i na własny koszt;10) zagwarantuje wykonanie wszystkich robót budowlanych w sposób zapewniający możliwie najmniejsze uciążliwości dla sąsiadujących ulic;11) wykona i przedstawi do zatwierdzenia projekt tymczasowej organizacji ruchu z przyległych ulic na czas budowy;12) wykona niezbędne badania laboratoryjne poszczególnych etapów realizacji robót;13) wykonawca będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługę wycinki i usuwania drzew z terenu inwestycji.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:1) ogólny opis przedmiotu zamówienia;2) program funkcjonalno-użytkowy wraz z rysunkami;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sty tysięcy złotych, 00/100);2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:a) jedno zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dotyczącej budowy/rozbudowy/przebudowy skrzyżowania dróg na skrzyżowanie typu rondo turbinowe;b) dwa zadania polegające na wykonaniu budowy/rozbudowy/przebudowy ulic/dróg o nawierzchni bitumicznej uzbrojonych w sieci i urządzenia wodno-kanalizacyjne o wartości robót min. 5.000.000,00 zł brutto, każde z zadań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach