Przetargi.pl
zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej gruntowej o nr 125018N Krzeczewo – Modgarby położonej w Gminie Barciany

Gmina Barciany ogłasza przetarg

  • Adres: 11410 Barciany, ul. Szkolna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 531 003 , fax. 897 531 311
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barciany
    ul. Szkolna 3
    11410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 531 003, fax. 897 531 311
    REGON: 53277700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej gruntowej o nr 125018N Krzeczewo – Modgarby położonej w Gminie Barciany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej gruntowej o nr 125018N Krzeczewo – Modgarby położonej w Gminie Barciany w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: 1) opracowanie koncepcji drogi wraz z wykonaniem badań gruntowo-wodnych co 100 m oraz wyznaczeniem warstw konstrukcyjnych, 2) opracowanie projektu budowlanego (zamawiający posiada mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych, którą przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy) i uzyskanie wynikających z przepisów opinii, decyzji, uzgodnień i pozwoleń na realizację robót, 3) opracowanie projektu zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz projektu stałej organizacji ruchu obowiązującego po wykonaniu i odebraniu robót, 4) opracowanie projektu wykonawczego, 5) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu budowlanego, 7) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowany projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót obejmujących w szczególności: a) przebudowę drogi gminnej gruntowej na odcinku nr 1: km 0+000 - 0+614, nawierzchnia z betonu asfaltowego od drogi powiatowej nr 1703N do granicy działki linii kolejowej: - długość odcinka drogi do przebudowy 614 mb, - szerokość nawierzchni 5,0 m (jezdnia) + 2 x 0,75 m (pobocza), b) przebudowę drogi gminnej gruntowej na odcinku nr 2: km 0+000 - 2+904, nawierzchnia z betonu asfaltowego od drogi powiatowej nr 1398N do granicy działki linii kolejowej: - długość odcinka drogi do przebudowy 2904 mb, - szerokość nawierzchni 5,0m (jezdnia) + 2 x 0,75 m (pobocza), c) karczowanie krzaków, d) pogłębienie rowów drogowych, e) profilowanie i plantowanie terenu za poboczami, f) malowanie poziome farbą chlorokauczukową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Program funkcjonalno – użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno – użytkowym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w programie funkcjonalno – użytkowym oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.): 1) osoby wykonujące proste prace w budownictwie drogowym obejmujące: kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych; odgarnianie i rozpościeranie żwiru i pokrewnych materiałów; przycinanie i cięcie skał oraz powierzchni betonowych i bitumowych przy użyciu wiertarek udarowych pneumatycznych; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek i wózków ręcznych; sprzątanie miejsc pracy i usuwanie przeszkód, 2) osoby wykonujące bardziej złożone prace w budownictwie drogowym obejmujące: przygotowywanie koryta drogi pod wszelkiego rodzaju nawierzchnie; ręczne lub mechaniczne rozściełanie kolejnych warstw podbudowy i ich zagęszczanie; ręczne lub mechaniczne rozściełanie kruszywa z lepiszczem bitumicznym, nawierzchni betonowych lub asfaltobetonowych i ich zagęszczanie; układanie, naprawianie lub demontaż wszelkiego rodzaju nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej lub płyt betonowych oraz montaż krawężników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 30.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S.A. O/Kętrzyn Nr 61 2030 0045 1110 0000 0211 3510. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach