Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i budowa III kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie”

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 28-142 Tuczępy, Rzędów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 864 22 51, 15 816 51 02 , fax. 15 816 51 03
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Rzędów 40
    28-142 Tuczępy, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 864 22 51, 15 816 51 02, fax. 15 816 51 03
    REGON: 26022935600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgokrzedow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego 100 % udziałów stanowi własność Gmin.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i budowa III kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: „Zaprojektowanie i budowa III kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie” 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy III kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Grzybowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach Projektu: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach naboru nr RPSW.04.02.00-IŻ.00-26-285/19 dla Działania 4.2 „Gospodarka odpadami” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 –2020. Na zakres przedsięwzięcia składa się m.in.: • opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie wszystkich branż, • uzyskanie pozwolenia na budowę i wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, • wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia obiektów, • przeprowadzenie Prób Końcowych i Prób Eksploatacyjnych, • dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, • przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji, • uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa budowlanego, oraz prawa ochrony środowiska, prawa wodnego umożliwiających eksploatację obiektów i instalacji w tym pozwolenia na użytkowanie, za wyjątkiem pozwolenia zintegrowanego i instrukcji prowadzenia składowiska. • przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania dla przedsięwzięcia objętego Umową. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 10 niniejszej SIWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy. 3. Zamawiający określa, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymóg zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.) w następujący sposób: 1. Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, oraz robót instalacyjnych (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.). 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie opisanym w pkt. 1 będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.). 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania ww. wymogów, 2) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 1. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, zawierające informacje w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię/ona i nazwisko/a zatrudnionego/ych pracownika/ów, datę/y zawarcia umowy/ów o pracę, rodzaj umowy/ów o pracę oraz zakres/y obowiązków pracownika/ów. Powyższe oświadczenie powinno także zawierać określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną/e za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osoby/osób wykonującej/ych w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia/e umowy/ów winna/y zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię/ona i nazwisko/a zatrudnionego/ych pracownika/ów, datę/y zawarcia umowy/ów o pracę, rodzaj umowy/ów o pracę oraz zakres/y obowiązków pracownika. 3) poświadczoną/e za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię/e dowodu/ów potwierdzającego/ych zgłoszenie pracownika/ów przez pracodawcę do ubezpieczeń. Kopia/e dowodu/ów potwierdzającego/ych zgłoszenie pracownika/ów przez pracodawcę do ubezpieczeń winna/y zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię/ona i nazwisko/a zatrudnionego/ych pracownika/ów. Szczegółowy opis dotyczący zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach