Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 28-142 Tuczępy, Rzędów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 864 22 51, 15 816 51 02 , fax. 15 816 51 03
- Data zamieszczenia: 2021-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rzędów 40
28-142 Tuczępy, woj. świętokrzyskie
tel. 15 864 22 51, 15 816 51 02, fax. 15 816 51 03
REGON: 26022935600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgokrzedow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego 100 % udziałów stanowi własność Gmin.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zaprojektowanie i budowa III kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia: „Zaprojektowanie i budowa III kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie” 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy III kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Grzybowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach Projektu: „Modernizacja Infrastruktury Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach naboru nr RPSW.04.02.00-IŻ.00-26-285/19 dla Działania 4.2 „Gospodarka odpadami” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 –2020. Na zakres przedsięwzięcia składa się m.in.: • opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie wszystkich branż, • uzyskanie pozwolenia na budowę i wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, • wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia obiektów, • przeprowadzenie Prób Końcowych i Prób Eksploatacyjnych, • dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, • przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji, • uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa budowlanego, oraz prawa ochrony środowiska, prawa wodnego umożliwiających eksploatację obiektów i instalacji w tym pozwolenia na użytkowanie, za wyjątkiem pozwolenia zintegrowanego i instrukcji prowadzenia składowiska. • przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania dla przedsięwzięcia objętego Umową. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 10 niniejszej SIWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy. 3. Zamawiający określa, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymóg zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.) w następujący sposób: 1. Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, oraz robót instalacyjnych (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.). 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie opisanym w pkt. 1 będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040 ze zm.). 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania ww. wymogów, 2) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 1. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, zawierające informacje w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię/ona i nazwisko/a zatrudnionego/ych pracownika/ów, datę/y zawarcia umowy/ów o pracę, rodzaj umowy/ów o pracę oraz zakres/y obowiązków pracownika/ów. Powyższe oświadczenie powinno także zawierać określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną/e za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osoby/osób wykonującej/ych w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia/e umowy/ów winna/y zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię/ona i nazwisko/a zatrudnionego/ych pracownika/ów, datę/y zawarcia umowy/ów o pracę, rodzaj umowy/ów o pracę oraz zakres/y obowiązków pracownika. 3) poświadczoną/e za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię/e dowodu/ów potwierdzającego/ych zgłoszenie pracownika/ów przez pracodawcę do ubezpieczeń. Kopia/e dowodu/ów potwierdzającego/ych zgłoszenie pracownika/ów przez pracodawcę do ubezpieczeń winna/y zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię/ona i nazwisko/a zatrudnionego/ych pracownika/ów. Szczegółowy opis dotyczący zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK94 w m. Oława
Dodano: 2024-04-25 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1368T w miejscowości Kawczyn.
Dodano: 2023-12-14 - Budowa budynku garażowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Rudzie Białaczowskiej dz. nr ew. 574
Dodano: 2023-10-27 - „Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich”
Dodano: 2023-07-13 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-05-22 - „Remont i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Korczynie”
Dodano: 2023-04-24 - „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”
Dodano: 2023-02-23 - Dostosowanie Urzędu Miasta i Gminy Stopnica do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-01-17 - Konserwacja wód stojących będących pozostałością po starorzeczach i rozlewiskach rzeki Nidy w obszarze delty Umianowickiej w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 5 zadań częściowych
Dodano: 2022-12-01 - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
Dodano: 2022-11-14