Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11030 Purda,
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223 , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    11030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zaprojektowanie i wybudowanie hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim o następującej charakterystyce: a)Wymiary boiska netto wynoszą minimum 24,5x44,5 m. Wysokość netto (od podłogi do konstrukcji, instalacji bądź lamp) wynosi 7,5. Zapewnić podział boiska na dwie powierzchnie ćwiczebne przegrodą ruchomą. Boisko i każda z dwóch powierzchni ćwiczebnych powinny być dostępne z zespołu przebieralni zawodników na tym samym poziomie, Dla widzów wpuszczanych na boisko, należy zapewnić połączenie przez hol wejściowy. b) Należy zaprojektować trybuny stałe na ok. 300 miejsc. Trybuny powinny umożliwiać dobrą obserwację całego boiska ze wszystkich miejsc. W tym celu przyjmuje się przewyżkę min. 12 cm wysokość do oka=1,25 m oraz punkt obserwacji F - na linii boiska 40x20 m. Wyjątkowo można ten punkt podnieść do 0,50 m nad poziom boiska. Szerokość rzędów = min. 80 cm przy założeniu przejść między rzędami min. 45 cm, ilość siedzeń między przejściami maks. 16 przy założeniu dwóch przejść, maks. 8 przy założeniu przejścia po jednej stronie. Dopuszcza się zwiększenia miejsc w rzędach odpowiednio do 40 i 20 pod warunkiem zwiększenia odstępu pomiędzy rzędami siedzeń o 1 cm na każde dodatkowe siedzenie. Szerokość przejść na widowni powinna odpowiadać zasadom ewakuacji z każdego sektora, nie może jednak być mniejsza niż 1,20. Optymalnie szerokość przejść wynosi 2,40 m (wielokrotność 60 cm). Widownia ma być zaprojektowana z jednej strony wejścia głównego. Dla osób niepełnosprawnych należy przewidzieć miejsca w poziomie posadzki boiska z zapleczem sanitarnym dla nich dostosowanym. Funkcję zaplecza szatniowo-sanitarnego pełnić będą istniejące szatnie zlokalizowane w łączniku pomiędzy budynkiem szkoły a projektowaną salą gimnastyczną, w skład zaplecza wchodzi również projektowany magazyn, korytarz oraz znajdująca się na poddaszu wentylatorownia, komunikacja pozioma w formie wewnętrznego korytarza, c) parametry obiektu: a) Powierzchnia terenu około 5 000 m2 b) Powierzchnia zabudowy budynku hali sportowej około 2 000 m2 c) Kubatura około 16 500 m3 Wszystkie informacje na temat obiektu zostały zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji. 2)zapewnienie finansowania zobowiązań zamawiającego za wybudowaną salę gimnastyczną (wierzytelności) polegające na możliwości zapłaty tychże zobowiązań na warunkach: a)przewiduje się spłatę wierzytelności w miesięcznych równych częściach (ratach) w okresie od dnia 31 lipca 2018 r. do dnia 30 grudnia 2028 r. Uwaga: W przypadku gdy koszty budowy sali będzie niższy nie zaproponowany harmonogram spłaty, Wykonawca pomniejszy proporcjonalnie wszystkie raty zaplanowane do spłaty. W przypadku gdy zaproponowany przez Wykonawcę koszt budowy sali będzie wyższy, Wykonawca powiększy proporcjonalnie wszystkie planowane raty do spłaty. b)zamawiający wyraża zgodę na zbycie przez Wykonawcę przysługujących mu wierzytelności Zamawiającego z tytułu wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia na instytucję finansującą po 20 dniach od dnia prawidłowego wystawienia i dostarczenia faktury zamawiającemu, c)w przypadku, kiedy Wykonawca przewidzi obowiązek zapłaty przez Zamawiającego odsetek z tytułu odroczenia zapłaty wierzytelności, odsetki będą płatne miesięcznie. d)odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia oraz będą naliczane w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu miesiąca. Do naliczenia wysokości odsetek przyjmuje się kalendarz rzeczywisty., e)zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty wierzytelności wykonawcy bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tego tytułu, f)zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłat wierzytelności, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, po uzyskaniu zgody finansującego, g)ostateczny harmonogram spłaty będzie znany po wyborze oferty. h)Wykonawca dołączy do oferty promesę instytucji finansującej (tj. banku, który został utworzony zgodnie z przepisami prawa polskiego, posiada status banku krajowego i jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988). Kapitał zakładowy banku finansującego musi wynosić minimum 1.000,000.000,00 zł) lub umowę zawartą z instytucją finansującą zapewniające długoterminowe finansowanie spłaty wierzytelności za wybudowaną przez wykonawcę salę gimnastyczną, wraz z warunkami spłaty tych wierzytelności. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno- użytkowym – załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.Program Funkcjonalno-Użytkowy, może wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w PFU oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szkoły. 5.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 100.000,00 złotych. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: "Wadium na przetarg nieograniczony: Zaprojektowanie i budowa hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem.” 4.Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach