Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i budowę hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11030 Purda,
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223 , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    11030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i budowę hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa hali sportowo - widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem. 1) W zakresie zaprojektowania i budowy hali sportowo – widowiskowej wszystkie informacje na temat obiektu zostały zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ 2) zapewnienie finansowania zobowiązań zamawiającego za wybudowaną Halę (wierzytelności) polegające na możliwości zapłaty tychże zobowiązań na następujących warunkach: a) przewiduje się spłatę wierzytelności w miesięcznych ratach w latach od 2017 r. do 2028 r. z uwzględnieniem: • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2017 r. w łącznej wysokości 70.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2018 r. w łącznej wysokości 274.760,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2019 r. w łącznej wysokości 319.520,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2020 r. w łącznej wysokości 753.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2021 r. w łącznej wysokości 845 000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2022 r. w łącznej wysokości 815.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2023 r. w łącznej wysokości 905.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2024 r. w łącznej wysokości 870.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2025 r. w łącznej wysokości 835.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2026 r. w łącznej wysokości 737.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2027 r. w łącznej wysokości 705.000,00 złotych, • spłaty rat wraz z odsetkami w roku 2028 r. w łącznej wysokości 510.720,00 złotych, Uwaga: W przypadku gdy koszty budowy sali będzie niższy nie zaproponowany harmonogram spłaty, Wykonawca pomniejszy proporcjonalnie wszystkie raty zaplanowane do spłaty. W przypadku gdy zaproponowany przez Wykonawcę koszt budowy sali będzie wyższy, Wykonawca powiększy proporcjonalnie wszystkie planowane raty do spłaty. b) zamawiający wyraża zgodę na zbycie przez Wykonawcę przysługujących mu wierzytelności Zamawiającego z tytułu wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia na instytucję finansującą po 20 dniach od dnia prawidłowego wystawienia i dostarczenia faktury zamawiającemu, c) w przypadku, kiedy Wykonawca przewidzi obowiązek zapłaty przez Zamawiającego odsetek z tytułu odroczenia zapłaty wierzytelności, odsetki będą płatne miesięcznie. d) odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia oraz będą naliczane w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu miesiąca. Do naliczenia wysokości odsetek przyjmuje się kalendarz rzeczywisty., e) Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty wierzytelności wykonawcy bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tego tytułu, f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłat wierzytelności, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, po uzyskaniu zgody finansującego, g) ostateczny harmonogram spłaty będzie znany po wyborze oferty. h) Wykonawca dołączy do oferty promesę instytucji finansującej (tj. banku, który został utworzony zgodnie z przepisami prawa polskiego, posiada status banku krajowego i jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 ze zm.). Kapitał zakładowy banku finansującego musi wynosić minimum 1.000,000.000,00 zł lub musi legitymować się przynajmniej jedną umową zawartą z instytucją finansującą zapewniająca długoterminowe finansowanie spłaty wierzytelności za wybudowaną przez wykonawcę Halę, wraz z warunkami spłaty tych wierzytelności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) . 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 poz. 359). 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: "Wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i budowę Hali sportowo – widowiskowej w Klebarku Wielkim wraz z jej finansowaniem. GKI.271.16.2017”. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach