Przetargi.pl
Zapewnienie wsparcia technicznego oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zawiercie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie wsparcia technicznego oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zawiercie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn.: Zapewnienie wsparcia technicznego oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zawiercie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Zapewnienie wsparcia technicznego dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych polegających na: 1. Sporządzeniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ogłoszeń o zamówieniach zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowań o udzielenie przez Zamawiającego zamówień publicznych w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zawiercie na: a) roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie infrastruktury sieci szerokopasmowej z wykorzystaniem łączy kablowych i radiowych w Gminie Zawiercie, w trybie przetargu ograniczonego, na podstawie PFU, zgodnie z aktualnymi na dzień odbioru Rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi udzielania zamówień publicznych na systemy informatyczne i Rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych oraz dodatkowo ustalenia wartości szacunkowej zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Dz.U. Nr 130, poz.1389 z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, dostaw i usług, będących przedmiotem opracowanych SIWZ, z uwzględnieniem zasady konkurencyjności i równego traktowania wykonawców; b) na zakup sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, w trybie przetargu ograniczonego, zgodnie z aktualnymi na dzień odbioru Rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych, c) na przeprowadzenie szkoleń (w formie treningu) z obsługi komputerów i pakietów biurowych dla beneficjentów końcowych jak również stworzeniu portalu zawierającego eLearning, wraz z opracowaniem niezbędnych materiałów merytorycznych, w trybie przetargu nieograniczonego, d) na zakup dostępu do Internetu oraz dostarczenie go do uprawnionych gospodarstw domowych w tym zapewnienie dostępu do Internetu, w trybie przetargu nieograniczonego, 2. weryfikacji i aktualizacji pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, aktualnymi na dzień odbioru Rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych oraz aktualnymi na dzień odbioru Rekomendacjami Prezesa UZP dotyczącymi udzielania zamówień publicznych na systemy informatyczne Programu Funkcjonalno-Użytkowego, 3. ustaleniu wartości szacunkowych zamówień o których mowa w lit. a) tiret 2-4 na podstawie rozeznania rynku z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania wykonawców; 4. współpracy z Zamawiającym w zakresie opracowywanych SIWZ, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów; 5. świadczeniu konsultacji w zakresie merytorycznym wynikającym z zawartości dokumentów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeń o zamówieniu oraz świadczeniu pomocy prawnej w ramach przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia, o których mowa w lit. a), w tym przy rozstrzyganiu wyników postępowania oraz rozstrzyganiu ewentualnych środków ochrony prawnej - przy zachowaniu należytej staranności w zakresie ochrony interesu Zamawiającego; II. W zakresie nadzoru nad realizacją projektu usługa Inżyniera kontraktu polegać będzie na: 1. nadzorze nad wykonaniem prac projektowych i robót budowlanych związanych z budową sieci szerokopasmowej z wykorzystaniem łączy kablowych i radiowych realizowanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu, w szczególności do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało wykonanie w imieniu Zamawiającego kompletnych pomiarów kabli optotelekomunikacyjnych; pomiary powinny być wykonane na długości fali 1310/1490/1550/1625 nm; na wszystkich liniach światłowodowych powinny być wykonane pomiary reflektometrycze i transmisyjne metodą wtrąceniowa (IL,ORL) jak też pomiary dyspersji chromatycznej (CD), dyspersji polaryzacyjne (PMD) oraz analizy widma (OSA), 2. reprezentowaniu Zamawiającego na budowie jako Inwestora, 3. pełnieniu w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji Projektu, III. Zapewnienie wsparcia zakresie zarządzania, promocji, rekrutacji, szkoleń, rozliczania i nadzoru nad prawidłową realizacją projektu polegającą na: 1. uzyskaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji umożliwiających Zamawiającemu prowadzenie działalności w zakresie telekomunikacji; 2. nadzorowaniu prawidłowości oraz terminowości realizacji szkoleń, dostaw sprzętu, Internetu, prac projektowych i robót budowlanych przez wykonawców wyłonionych przez Zamawiającego w procedurach przetargowych, 3. nadzorze nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału); 4. nadzorowaniu nad całościową realizacją projektu w fazach realizacji i eksploatacji; 5. obsłudze administrowania systemu, w tym kontrola ewentualnych nadużyć; 6. kontroli i nadzorze nad bieżącym serwisowaniem wydanych zestawów komputerowych w zakresie sprzętu, oprogramowania, oplombowania zestawów; czas usunięcia usterek i uszkodzeń do 72 h liczonych w dni robocze; 7. udzieleniu wsparcia użytkownikom w sprawach technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem; 8. określeniu niezbędnych zagadnień merytorycznych dot. ubezpieczenia sprzętu komputerowego. 9. przeprowadzeniu rekrutacji 300 (słownie: trzystu) osób, Beneficjentów Ostatecznych (BO) ze wskazanych grup docelowych, w tym: a) gospodarstw domowych spełniających kryterium dochodowe upoważniające do wsparcia w ramach systemu pomocy społecznej, b) gospodarstw domowych spełniających kryterium dochodowe upoważniające do wsparcia w ramach systemu świadczeń rodzinnych, dzieci i młodzieży uczącej się z rodzin w trudnej sytuacji materialnej i społecznej uprawnionej do uzyskania stypendiów socjalnych, typowanej do uzyskania wsparcia we współpracy ze szkołą i/lub ośrodkami pomocy społecznej, c) osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności lub z orzeczeniem równoważnym, d) rodzin zastępczych, e) samotnych rodziców 10. podpisaniu z użytkownikami indywidualnymi (BO) umów cywilno-prawnych na użytkowanie sprzętu, 11. bieżącym dokonywaniu weryfikacji stanu rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych (BO) 12. dystrybucji sprzętu komputerowego dla BO, 13. wsparciu merytorycznym zamawiającego w zakresie prowadzenia działań promocyjnych, 14. przygotowywaniu, weryfikacji i nadzorze wszelkich dokumentów sprawozdawczych i księgowych dokumentujących wydatki Zamawiającego ponoszone w wykonaniu umów zawartych w następstwie postępowań przetargowych, prowadzonych w celu realizacji Projektu, Szczegółową koncepcję i warunki realizacji Projektu określa w szczególności Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-24-134/11-00 wraz z załącznikami, która będzie przekazana przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy, oraz inne dokumenty i wytyczne krajowe, i wspólnotowe. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) usunie wszelkie zgłoszone przez Zamawiającego wady (tj. błędy oraz innego rodzaju niezgodności w stosunku do wymagań określonych w Umowie, wszelkie wady fizyczne lub prawne dokumentacji zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w Umowie albo wynikający z przeznaczenia dokumentacji, a w tym rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach techniczno-budowlanych) dotyczące odebranych od Wykonawcy dokumentów; b) Zapewni udział swojego przedstawiciela we wszelkich czynnościach kontrolnych, w tym także audytowych, związanych z przedmiotem Umowy lub Projektem, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego o terminie takich czynności z wyprzedzeniem co najmniej jednego dnia roboczego; Zamawiający może żądać osobistego stawiennictwa przedstawiciela Wykonawcy w miejscu prowadzenia czynności kontrolnych. Szczegółowy zakres dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz wzór umowy - stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 6) Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Inżynier kontraktu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zawiercie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach