Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU PN.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice.

Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU PN.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnomocnik Zamawiającego: Grzegorz Nitkiewicz- Prezes Zarządu Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. Dane kontaktowe Pełnomocnika: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o. ul Bojkowska 37 lok.3 44-100 Gliwice tel. +48 32 441 90 00 faks +48 32 441 90 16 e-mail: biuro@ssm.silesia.pl 3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pn.: Rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice. 3.2.Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wsparcie Zamawiającego i nadzór nad realizacją projektu w następujących fazach : a)postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla wyboru Wykonawcy w projekcie Budowa i rozbudowa Miejskiej Sieci Szerokopasmowej dla Miasta Gliwice. b)Realizacja, wsparcie oraz nadzór nad Projektem tj. : -wykonaniem: projektów budowlanych i wykonawczych wraz z niezbędnymi pozwoleniami budowlanymi dla budowy telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej w postaci rurociągów kablowych wraz z telekomunikacyjnymi kablami światłowodowymi oraz adaptacji pomieszczeń na potrzeby węzłów telekomunikacyjnych, -uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych, -budową telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej w postaci rurociągów kablowych, -wykonaniem dokumentacji powykonawczej. c)Odbiór Projektu 3.3.Inne wymagania: -Wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizacje przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy. 3.4.Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. 3.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.5.1.Wybrany w wyniku przetargu Inżynier Kontraktu niezwłocznie, jednak nie później niż do 7 dni po zawarciu Umowy, opracuje szczegółową metodykę zarządzania projektem oraz Harmonogram Realizacji usług Inżyniera Kontraktu (wskazujący daty dzienne realizacji poszczególnych faz, uwzględniający datę zawarcia Umowy i maksymalny czas trwania poszczególnych faz) 3.5.2. Bieżące doradzanie Zamawiającemu w zakresie metodyki zarządzania projektem w zakresie: a)organizacji i zarządzania projektem, b)sposobie jego funkcjonowania oraz wymogów związanych z wdrożeniem, c)wdrażania rozwiązań teleinformatycznych w ramach projektu, d)identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych. 3.5.3. Wsparcie Zamawiającego w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a)opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w tym: -wyboru trybu postępowania, -właściwego określenia przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z zasadami określonymi prawem zamówień publicznych (etap pracy wymagający współpracy z Zamawiającym oraz autorami Koncepcji projektowej i Programu Funkcjonalno-Użytkowego), -właściwego określenia warunków udziału w postępowaniu w sposób nienaruszający zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji, a jednocześnie pozwalający na wyłonienie kręgu wykonawców dających rękojmię prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, -właściwego określenia kryteriów oceny ofert aby przy możliwie jak najlepszym bilansie ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia możliwy był wybór oferty najkorzystniejszej, -sporządzenia projektu (wzoru) umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)czynności związanych z przygotowaniem postępowania, a w tym: -określenia wspólnie z Zamawiającym szacunkowej wartości zamówienia, -sporządzenia ogłoszenia o zamówieniu zgodnie ze stosownymi formularzami oraz wskazanie Zamawiającemu właściwych publikatorów wraz ze sposobem zamieszczenia ogłoszenia, c)czynności podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, a w tym: -opracowanie odpowiedzi na wnioski wykonawców o wyjaśnienia treści SIWZ w zakresie formalno-prawnym (etap pracy wymagający współpracy z Zamawiającym oraz autorami Koncepcji projektowej i Programu Funkcjonalno-Użytkowego), -wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego, -rozstrzyganie innych problemów prawnych pojawiających się w toku postępowania oraz przygotowanie pism i decyzji w tym zakresie, d)czynności związanych z badaniem i oceną ofert, a w tym: -sporządzenie ewentualnych informacji o wykluczeniu z postępowania, -sporządzanie ewentualnych informacji o odrzuceniu oferty, -pomoc formalno-prawna, polegająca na uczestniczeniu przedstawiciela lub przedstawicieli Inżyniera Kontraktu jako członka lub członków w posiedzeniach komisji przetargowej jak i doradztwo w postępowaniu przetargowym- jako biegły lub biegli powołani przez Zamawiającego e)czynności związanych z wyborem oferty najkorzystniejszej, a w tym: -sporządzenie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, -sporządzenie ogłoszenia o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z wskazaniem właściwych publikatorów, f)sporządzenia dokumentacji postępowania, a w tym protokołu postępowania na przepisanych prawem drukach. g)Udział w posiedzeniach i rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed Sądem Okręgowym. h)Nadzór na etapie projektowania i wykonawstwa oraz odbioru prac projektu (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru) w zakresie: -kontroli procesu realizacji całego projektu oraz poszczególnych kontraktów, -kontroli jakości wykonania projektu co do zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem. -monitoringu i kontroli wykonania pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, -wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu. -przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, -uczestnictwo w odbiorach poszczególnych etapów prac w tym przeprowadzenie wszelkich koniecznych testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów i funkcjonalności oraz sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo - odbiorczych -informowaniu Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót lub dostaw, -informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych -sporządzania i przechowywaniu dokumentacji projektu, -sporządzaniu okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianiu ich Zamawiającemu, w terminach miesięcznych i kwartalnych, -udział w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu, a razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp realizacji projektu, -wykonywanie w razie potrzeby innych czynności i zadań powierzonych przez Zamawiającego, które będą konieczne do prawidłowej realizacji projektu w celu zabezpieczenie interesów Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.silesia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach