Przetargi.pl
Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin w postaci całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego.

Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Podzamcze
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 40 50 , fax. 41 307 44 76
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne
    Podzamcze 45
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 40 50, fax. 41 307 44 76
    REGON: 26031506700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo-Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin w postaci całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin w postaci całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin w postaci całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego poprzez efektywną, nieprzerwaną obsługę systemu na stanowisku operatora zlokalizowanego w budynku Biobanku (1 osoba). 2. System monitoringu obejmuje: 1) Budynek Dworu wraz z oficyną (kamery wewnętrzne i zewnętrzne -19 sztuk). 2) Budynek Centrum Nauki (kamery wewnętrzne i zewnętrzne -15 sztuk). 3) Budynek Biobanku (kamery wewnętrzne i zewnętrzne -17 sztuk). 4) Parking (kamera zewnętrzna – 1 sztuka). 3. Obsługa monitoringu na stanowisku operatora realizowana będzie poprzez: 1) całodobową, nieprzerwaną obserwację (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu i jego obsługę, 2) w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej oraz odpowiednich służb np. Policji, Straży Pożarnej czy Pogotowia Ratunkowego, 3) niezwłoczne powiadamianie wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich awariach, w tym przekazywania codziennie (drogą elektroniczną na podany przez Zamawiającego adres e-mail) wskazanemu przedstawicielowi Zamawiającego raportów o stanie sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu, 4) pełnienie przez operatorów dyżurów w systemie całodobowym, po 1 operatorze na jednej zmianie. 4. Operator systemu monitoringu zobowiązany jest: 1) posiadać potwierdzenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, 2) zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, 3) efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokoju i porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych. 5. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest: 1) prowadzić nadzór nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń i oprogramowania systemu monitoringu, 2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz, zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), 3) zapewnić całodobową, nieprzerwaną obsługę systemu monitoringu poprzez zatrudnienie operatorów, w ilości gwarantującej obsadę jednego operatora na każdej zmianie do obserwacji obrazów monitoringu. 4) Wykonawca zapewnia pracownikom ochrony estetyczne i reprezentacyjne umundurowanie. Pracownicy ochrony powinni być jednolicie umundurowani (marynarka, koszula, krawat, klasyczne spodnie) i nosić plakietki identyfikacyjne z nazwą firmy ochraniającej oraz z danymi personalnymi pracownika wraz ze zdjęciem. 5) W sytuacjach ekstremalnych, wymagane jest, aby pracownicy byli wspomagani przez grupę interwencyjną, wyposażoną w środki bezpośredniego przymusu, stawiającą się na miejsce wezwania niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie podanym przez Wykonawcę w ofercie. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może bezpłatnie kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne). 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników Wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych skarg. 7) Stosować się do Regulaminów obowiązujących w jednostce oraz do poleceń Dyrektora RCNT lub osób przez niego upoważnionych. 13. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące powyższe czynności w ramach przedmiotowego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 14. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia wykonywanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 2242 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego (Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ w zakresie kryterium doświadczenie). 2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wykazu osób zatrudnionych na na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach