Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 roku

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412620023
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    ul. Grabowiecka 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412620023
    REGON: 000296176
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2024 roku w ilości i formach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ w okresie 12 miesięcy 2024 roku oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Szczegółowy opis usługi dot. obowiązków wykonawcy, zakresu, dozoru obiektu, obowiązków zamawiającego i pozostałych szczegółów zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.3. Realizacja usługi odbywać się będzie przez 12 miesięcy od stycznia 2024 roku do końca grudnia 2024 roku.4. Dozór obiektu realizowany będzie przez pracownika wykonawcy zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszej SWZ: - w godzinach 5:30 – 22:30, Łączna ilość roboczogodzin w 2024 roku: 6222.5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału na części na podstawie art. 91 ust. 2 pzp wynika z tego, iż zamówienie pod względem technicznym, organizacyjnym oraz ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne, nadmierny wzrost kosztów wykonania i realizacji usługi. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części usługi mogłaby poważnie zagrozić właściwemu jej wykonaniu. 6. Dodatkowe informacje na temat realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.7. Uchybienia w zakresie wykonywanej usługi, naruszenie w sposób rażący umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami.8. Wykonawca na etapie przygotowania oferty i jego wyceny w przypadku wątpliwości odnoszących się do przedmiotu zamówienia i załączników do SWZ ma możliwość zwrócenia się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia na podstawie art. 284 ustawy pzp. W innym przypadku zamawiający traktuje, iż wykonawcy akceptują wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji postępowania.9. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne przez zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionych przez wykonawcę faktur wystawionych na zakończenie każdego miesiąca w terminie 30 dni od dnia dostarczenia do zamawiającego. Wartość faktur nie może w sumie, przekroczyć kwoty określonej w złożonym przez wykonawcę Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ. 10. Szczegółowe warunki płatności zawiera Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.11. Wymagania:1) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie usługi;2) Wykonawca ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez siebie podczas realizacji usługi wynikające bezpośrednio z jego winy;3) Wykonawca ma obowiązek dysponować dokumentem potwierdzającym kalibrację alkomatu wykorzystywanego przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach