Przetargi.pl
Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na Krytej Pływalni w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze

Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Czarniecka Góra
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 163 , fax. 413 741 162
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
    Czarniecka Góra 43
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 163, fax. 413 741 162
    REGON: 36897750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na Krytej Pływalni w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na zapewnieniu kompleksowej obsługi ratowniczej na Krytej Pływalni w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 71317200-5 Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, CPV: 75 25 20 00-7 służby ratownicze Świadczenie usługi następować będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: - ustawą z dnia 8.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym - ustawą z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych - aktualnym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. nr 108) Wykonawca, w toku wykonywania umowy, zobowiązuje się postępować z należytą starannością, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru świadczonych usług oraz zgodnie z przepisami w zakresach określonych Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych „W sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego” i realizowane przez pracowników Wykonawcy w sposób ciągły, w czasie godzin otwarcia basenu kąpielowego, w wymaganej przepisami prawa ilości ratowników, którzy posiadają uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie czynności ratowniczych lub innych aktów prawnych powszechnie obowiązujących zastępujących wskazaną powyżej regulację Ustawa o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych lub ją uzupełniających. W okresie trwania umowy Wykonawca zapewni (niecka basenowa) sprzęt pierwszej pomocy, a w szczególności - deska ratunkowa z kołnierzem usztywniającym, - waliza pierwszej pomocy – zawierająca kpl. zestaw sprzętu do resuscytacji krążeniowo – oddechowej. Powyższy sprzęt musi być sprawny technicznie, dopuszczony do użytkowania posiadający wszystkie zezwolenia, certyfikaty i atesty wymagane prawem w tym zakresie, za co odpowiedzialność spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualna decyzja wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarze wodnym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) opłaconej polisy na wartość 200 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z cesją (praw wynikających z umowy ubezpieczenia) b) dokumentu potwierdzającego aktualne uprawnienie ratownika nadane przez uprawniony podmiot, c) dokumentu potwierdzającego aktualne zaświadczenie potwierdzające ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, d) wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, e) badania do celów epidemiologiczno – sanitarnych, f) aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach