Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 49-100 Niemodlin, ul. Zamkowa 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 403 34 15 , fax. 077 403 34 15
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zamkowa 4 4
49-100 Niemodlin, woj. opolskie
tel. 077 403 34 15, fax. 077 403 34 15
REGON: 53220380800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaopatrzenie Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie w pieluchomajtki, podkłady chłonne celulozowe oraz myjki jednorazowe niepodfoliowane i podfoliowane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pieluchomajtki wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni rozmiar XL (obwód 130 -170cm), chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, ze ściągaczami taliowymi: przód i tył - ilość 800 sztuk; pieluchomajtki wykonane z laminatu oddychające - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w załączonym oświadczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolniemodlin.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieluchomajtek.
Dodano: 2013-09-12 - Dostawy pieluchomajtek.
Dodano: 2013-07-17 - Dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2013-05-08 - Dostawa w 2013r. środków czystości do siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz siedzib gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych osób prawnych.
Dodano: 2013-03-20 - Dostawa pieluchomajtek i wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku
Dodano: 2013-02-15 - TLZP/2-23/233/ 32 /13 Zakup i dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2013-02-12 - TLZP/2-23/233/106/12 Zakup i dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2012-10-09 - Dostawy pieluchomajtek
Dodano: 2012-09-03 - Dostawa środków czystości w roku 2012 do siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz siedzib gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych osób prawnych.
Dodano: 2012-08-22 - Dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2012-05-17