Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
ul. Słowiańska 17 17
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
REGON: 53142146600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
koszenie trawy na poboczach dróg powiatowych zadanie Nr 1 - Gmina Nysa i Głuchołazy - 669 400,00 m2 zadanie Nr 2 - Gmina Otmuchów, Paczków i Kamiennik - 871 496,00 m2 zadanie Nr 3 - Gmina Korfantów, Ł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Koszenie trawy na poboczach dróg powiatowych zadanie Nr 1 - gmina Nysa i Głuchołazy - 669 400,00 m2 zadanie Nr 2 - gmina Otmuchów, Paczków i Kamiennik - 87 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z dnia 9 lutego 2004r.) z późniejszymi zmianami o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp oraz: - dysponują sprzętem do wykonywania zadania - kosiarki bijakowe - 1 szt. do każdego zadania; - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (koszenie) - wykaz zleceń za okres trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów (max 3 szt.) np. referencje Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w pkt 9 SIWZ spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie kopii poświadczonej przez oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] zaświadczenie, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatą na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: [3] wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (kosiarki bijakowe), jakim dysponuje wykonawca (na załączniku nr 5) [4] wykazu pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączniku nr 4) [5] wykazu robót o podobnym charakterze ( koszenie ) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (na załączniku nr 6) albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (max 3 szt.) [6] oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl ; www.nysa.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie i utrzymanie terenu zielonego ronda Rafała Wojaczka w Kędzierzynie-Koźlu - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2016-05-23 - Zagospodarowanie i utrzymanie skweru przy ul. Chrobrego w Kędzierzynie-Koźlu oraz zagospodarowanie i utrzymanie skweru przy ul. Krzywoustego w Kędzierzynie-Koźlu.
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie i utrzymanie nasadzeń w doniczkach, wieżach kweitnikowych oraz rabatach przy ul. Pamięci Sybiraków, Rynku i Parku Pojednania
Dodano: 2016-04-13 - Zagospodarowanie i utrzymanie terenu zielonego ronda Rafała Wojaczka w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2016-04-12 - Założenie oraz pielęgnacja kwietników na terenie miasta Opola
Dodano: 2016-03-24 - Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola, nie posiadających zarządcy
Dodano: 2016-02-08 - Wykonanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu w 2016 roku
Dodano: 2015-12-29 - Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Brzegu - REJON II w 2016 roku
Dodano: 2015-12-29 - Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Brzegu - REJON I w 2016 roku
Dodano: 2015-12-29 - Wykonanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu w 2016 roku
Dodano: 2015-12-10