Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Wołczyńska 25
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4182089 , fax. 077 4184917
- Data zamieszczenia: 2013-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wołczyńska 25 25
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4182089, fax. 077 4184917
REGON: 00030685100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.kluczbork.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: opieka społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek i wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pieluchomajtek i wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku zgodnie ze zleceniem zaopatrzenia część A wystawiona przez lekarza i formularzem cenowym - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.kluczbork.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieluchomajtek.
Dodano: 2013-09-12 - Dostawy pieluchomajtek.
Dodano: 2013-07-17 - Dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2013-05-08 - Dostawa w 2013r. środków czystości do siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz siedzib gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych osób prawnych.
Dodano: 2013-03-20 - TLZP/2-23/233/ 32 /13 Zakup i dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2013-02-12 - TLZP/2-23/233/106/12 Zakup i dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2012-10-09 - Dostawy pieluchomajtek
Dodano: 2012-09-03 - Dostawa środków czystości w roku 2012 do siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz siedzib gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych osób prawnych.
Dodano: 2012-08-22 - Dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2012-05-17 - Dostawy Pieluchomajtek.
Dodano: 2012-04-23