Stowarzyszenie Opieki Długoterminowej w Namysłowie ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Oleśnicka 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 40 239 , fax. 77 40 40 248
- Data zamieszczenia: 2012-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Opieki Długoterminowej w Namysłowie
ul. Oleśnicka 4 4
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 77 40 40 239, fax. 77 40 40 248
REGON: 53128279200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sod.zoznamyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka Organizacji użyteczności publicznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy Pieluchomajtek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy pieluchomajtek przez okres 12 miesięcy - szczegółowy wykaz określa dodatek do SIWZ o nazwie: cennik. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 33.77.00.00-8 (Artykuły higieniczne z papieru). Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). W przypadku, gdy zostaną wykorzystane ilości orientacyjne pieluchomajtek (artykułów) zawartych w danej pozycji cennika, Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia tych artykułów w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Stowarzyszenia Opieki Długoterminowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337700008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sod.zoznamyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieluchomajtek.
Dodano: 2013-09-12 - Dostawy pieluchomajtek.
Dodano: 2013-07-17 - Dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2013-05-08 - Dostawa w 2013r. środków czystości do siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz siedzib gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych osób prawnych.
Dodano: 2013-03-20 - Dostawa pieluchomajtek i wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku
Dodano: 2013-02-15 - TLZP/2-23/233/ 32 /13 Zakup i dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2013-02-12 - TLZP/2-23/233/106/12 Zakup i dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2012-10-09 - Dostawy pieluchomajtek
Dodano: 2012-09-03 - Dostawa środków czystości w roku 2012 do siedziby Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz siedzib gminnych jednostek organizacyjnych i gminnych osób prawnych.
Dodano: 2012-08-22 - Dostawa pieluchomajtek
Dodano: 2012-05-17