Przetargi.pl
Zaopatrywanie w ramach Apteki Komunalnej podopiecznych Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w leki i materiały opatrunkowe

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6844481 , fax. 042 6816107
  • Data zamieszczenia: 2011-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna
    ul. Będzińska 5 5
    93-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6844481, fax. 042 6816107
    REGON: 00434557500027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaopatrywanie w ramach Apteki Komunalnej podopiecznych Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w leki i materiały opatrunkowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie w ramach Apteki Komunalnej podopiecznych Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi (MOPS) w leki i materiały opatrunkowe wyszczególnione w PAKIECIE ASORTYMENTOWYM formularza OFERTY (załącznik nr 1a do siwz). 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie przez okres trwania umowy, w aptece a) usytuowanej w Łodzi, w granicach administracyjnych dzielnicy Łódź - Górna, b) posiadającej minimum dwa stanowiska w tym jedno stanowisko wydzielone do obsługi Apteki Komunalnej, c) posiadającej wystarczającą ilość personelu fachowego tj. minimum dwie osoby do obsługi stanowiska Apteki Komunalnej, d) czynnej minimum w godzinach: poniedziałek-piątek: 8:00 - 20:00, sobota: 8:00 - 14:00, e) dostępnej dla osób niepełnosprawnych lub z możliwością obsłużenia osoby niepełnosprawnej na zewnątrz apteki, f) która będzie miała zamieszczoną na zewnątrz informację o treści APTEKA KOMUNALNA - GÓRNA. 3. Wykonanie zamówienia polegać będzie na realizacji przez WYKONAWCĘ imiennych recept osób uprawnionych do korzystania z pomocy w formie zasiłku celowego i specjalnego zasiłku celowego na częściowe lub całkowite pokrycie kosztów zakupu leków. Uprawnienia te będą wynikały z decyzji administracyjnych wydanych przez ZAMAWIAJĄCEGO 4. Zamawiający przewiduje następujący tryb organizacji realizacji niniejszego zamówienia: a) osoby zainteresowane, korzystające z pomocy określonej w § 3 niniejszej umowy, przedkładają we właściwym dla miejsca zamieszkania Punkcie Pracy Socjalnej recepty imienne (wystawione przez lekarza zakładu opieki zdrowotnej zgodnie z przepisami o zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin) zawierające na odwrocie specyfikację cenową przepisanych leków i materiałów opatrunkowych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy potwierdzoną pieczęcią WYKONAWCY oraz podpisem osoby dokonującej wyceny. b) po rozpatrzeniu sprawy pracownik socjalny wydaje zlecenie (załącznik nr 2 do umowy) do Apteki Komunalnej z podaniem kwoty przyznanego zasiłku celowego, która może całkowicie lub częściowo pokrywać koszt zakupu leków i materiałów opatrunkowych. c) WYKONAWCA realizuje recepty podopiecznych ZAMAWIAJĄCEGO wyłącznie na podstawie wystawionych zleceń. d) ZAMAWIAJĄCY pokrywa koszty zakupu leków i materiałów opatrunkowych do wysokości przyznanych decyzją zasiłków celowych. W przypadku przyznania zasiłku na częściowe pokrycie wydatków na leki - różnicę reguluje podopieczny. e) ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje WYKONAWCĘ w przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek z leków z listy (załącznik nr 1 do umowy) zapisanych na recepcie do jego sprowadzenia na cito i poinformowania podopiecznego o terminie jego odbioru. f) w przypadku osób, które są uczulone na insulinę produkcji polskiej, mogą one otrzymać zamiennik jeżeli na wystawionej recepcie będzie znajdowała się adnotacja, że pacjent nie może jej używać. g) WYKONAWCA przekaże ZAMAWIAJĄCEMU w terminie do dnia 7-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni w dwóch egzemplarzach specyfikację wydanych zleceń, która powinna zawierać imię i nazwisko, adres zamieszkania i wartość wydanych leków na zlecenie celem potwierdzenia przez ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzona specyfikacja stanowi załącznik do wystawionej faktury. h) po uzyskaniu akceptacji specyfikacji WYKONAWCA wystawi fakturę obciążającą MOPS Filia Łódź-Górna za całość zrealizowanego zamówienia. i) faktura do zapłaty powinna zawierać wartość brutto zrealizowanych leków i materiałów opatrunkowych. ZAMAWIAJĄCY dokona zapłaty przelewem na konto WYKONAWCY w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. j) w terminie do 13 stycznia 2012r. WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU (za pisemnym potwierdzeniem) wykaz zrealizowanych leków i materiałów opatrunkowych w kolejności ich występowania w pakiecie asortymentowym, w układzie: - liczba porządkowa z kolumny 01 pakietu asortymentowego, -oferowana nazwa handlowa leku-materiału opatrunkowego z kolumny 04 pakietu asortymentowego, -wielkość opakowania z kolumny 05 pakietu asortymentowego, -cena jednostkowa brutto z kolumny 08 pakietu asortymentowego, -ilość opakowań-sztuk zrealizowana w ramach umowy, -wartość brutto poszczególnych pozycji leków-materiałów opatrunkowych z pakietu asortymentowego, zrealizowanych w ramach umowy, -wartość brutto zrealizowanej umowy - w podsumowaniu 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zaopatrywanie osób kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź - Górna w leki i materiały opatrunkowe. Rozwiązania częściowe w ramach pakietu asortymentowego (załącznik nr 1a do siwz) nie będą brane pod uwagę. 6. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnych pozycji leków i materiałów opatrunkowych pakietu asortymentowego w ramach wartości brutto umowy. 7. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnej wysokości kwoty brutto umowy zaś WYKONAWCA nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do monitorowania wartości umowy. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 85149000-5 Usługi farmaceutyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851490005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach