Przetargi.pl
zaopatrywanie podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty w leki i materiały opatrunkowe

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-016 Łódź, ul. Stanisława Tybury 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 640 70 07 , fax. 0-42 640 70 07
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty
    ul. Stanisława Tybury 16 16
    91-016 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 640 70 07, fax. 0-42 640 70 07
    REGON: 00434557500041
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaopatrywanie podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty w leki i materiały opatrunkowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zaopatrywanie podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty w leki i materiały opatrunkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851490005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. d) posiadają aptekę minimum dwu stanowiskową i wydzielą jedno stanowisko do obsługi Apteki Komunalnej. e) posiadają wystarczającą ilość personelu fachowego minimum 5 osób do obsługi stanowiska Apteki Komunalnej. f) apteka musi być czynna minimum w godzinach: pon - pt 8:00 - 20:00, sob 8:00 - 14:00. g) na zewnątrz apteki musi znaleźć się informacja - Apteka Komunalna - Bałuty. h) apteka musi znajdować się na terenie ograniczonym ulicami: Pojezierska, Zgierska, Dolna, Łagiewnicka, Wojska Polskiego, Lutomierska, Klonowa, Hipoteczna. i) apteka powinna być dostępna dla osób niepełnosprawnych - w przypadku gdy dostęp do apteki jest utrudniony, niepełnosprawny musi być obsłużony przez pracownika apteki na zewnątrz. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków -Inne podstawy wykluczenia wykonawców: poz. od 1e do 1j - warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności - Wykonawca załącza do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1). Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane jest Zaświadczenie z właściwego Samorządu zawodowego ( Okręgowej Izby Aptekarskiej), -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, 2). Wykonawca składa inne następujące dokumenty: a) zaakceptowany projekt umowy -załącznik nr 4, b) pakiet asortymentowy załącznik nr 2 Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych -za zgodność z oryginałem- przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach