Przetargi.pl
ZAOPATRYWANIE OSÓB UPRAWNIONYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ FILIA ŁÓDŹ-WIDZEW W LEKI I MATERIAŁY OPATRUNKOWE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ogłasza przetarg

  • Adres: 93-217 Łódź, ul. Grota-Roweckiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6771551 , fax. 042 6771550
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
    ul. Grota-Roweckiego 30 30
    93-217 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6771551, fax. 042 6771550
    REGON: 00434557500066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAOPATRYWANIE OSÓB UPRAWNIONYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ FILIA ŁÓDŹ-WIDZEW W LEKI I MATERIAŁY OPATRUNKOWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 85149000-5 2.Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie osób uprawnionych przez Miejski Ośrodek pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew w leki i materiały opatrunkowe zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1 pakiet asortymentowy 3.Wykonanie zamówienia polegać będzie na realizacji przez Wykonawcę ( Apteka Komunalna ) imiennych recept osób uprawnionych do korzystania z pomocy w formie zasiłku celowego na częściowe lub całkowite pokrycie kosztu zakupu leków. Uprawnienia te będą wynikały z decyzji administracyjnych wydanych przez MOPS Filia Łódź-Widzew. 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie przez okres trwania umowy. 5.Zamawiający przewiduje następujący tryb organizacji realizacji niniejszego zamówienia a) osoby zainteresowane przedkładają we właściwym dla miejsca zamieszkania w punkcie pracy socjalnej recepty imienne ( wystawione przez lekarza zakładu opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami , refundowane przez NFZ ) zawierające na odwrocie specyfikacje cenową przepisanych leków i materiałów opatrunkowych potwierdzonych pieczęcią Wykonawcy ( Apteki Komunalnej ) oraz opisem osoby dokonującej wyceny. b) po rozpatrzeniu sprawy pracownik socjalny wydaje zlecenie do Apteki Komunalnej z podaniem kwoty przyznanego zasiłku celowego, która może całkowicie lub częściowo pokrywać koszt zakupu leków i materiałów opatrunkowych. c) Wykonawca (Apteka Komunalna ) realizuje recepty podopiecznych MOPS Filia Łódź-Widzew wyłącznie na podstawie wystawionych zleceń d) w uzgodnionych okresach rozliczeniowych Wykonawca ( Apteka Komunalna ) przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach specyfikacje wydanych zleceń celem potwierdzenia przez Filię. e) po uzyskaniu akceptacji specyfikacji wydanych zleceń Wykonawca wystawi fakturę obciążającą MOPS Filia Łódź-Widzew za całość zrealizowanego zamówienia. f) Zamawiający pokrywa koszty zakupu leków i materiałów opatrunkowych do wysokości przyznanych decyzją zasiłków celowych. W przypadku zasiłków na częściowe pokrycie wydatków na leki - różnice reguluje podopieczny. g) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek z leków z listy (załącznik nr 1 ) zapisanych na recepcie do jego sprowadzenia na cito i poinformowania podopiecznego o terminie jego odbioru. 6.W przypadku osób które są uczulone na insulinę produkcji polskiej mogą one otrzymać zamiennik jeżeli na wystawionej recepcie będzie znajdowała się adnotacja że pacjent nie może jej używać. 7.Wydawanie leków i materiałów opatrunkowych odbywać się będzie w aptece minimum dwu stanowiskowej w godzinach min. 8.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku oraz w godzinach min. 8.00 - 14.00 w soboty. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do poddania się kontroli realizacji umowy przez Zamawiającego i udzielenia ewentualnych wyjaśnień w wyznaczonym przez niego terminie. 9.Wykonawca w terminie do 7 dnia następnego miesiąca przekaże MOPS Filia Łódź-Widzew dwa egzemplarze specyfikacji leków za poprzedni miesiąc. Specyfikacja powinna zawierać imię i nazwisko , adres zamieszkania i wartość wydanych leków na zlecenie celem potwierdzenia przez Filię. Potwierdzona specyfikacja stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. 10.Po uzyskaniu akceptacji specyfikacji leków Wykonawca wystawi fakturę obciążającą MOPS Filia Łódź-Widzew za całość zrealizowanego zamówienia w danym miesiącu. 11.Faktura do zapłaty [powinna zawierać wartość brutto zrealizowanych leków i materiałów opatrunkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851490005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 510 zł trzy tysiące pięćset dziesięć złotych. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku formach wymienionych poniżej: 2.1.pieniądzu; 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3.gwarancjach bankowych; 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5.poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości/Dz. Ustaw nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami/ 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank/Oddział: Getin Noble Bank S.A. Oddział w Łodzi nr rachunku: 56 1560 0013 2026 0000 1182 0002 z adnotacją Wadium -Apteka Komunalna. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jako bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium prze Wykonawcę, któremu zwrócono wadium a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 wcześniej przytoczonej ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) z przyczyn niemożliwych leżących po stronie Wykonawcy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach