Przetargi.pl
Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na realizację zadania pn. „Remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie”

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 56-215 Niechów, Ul. Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 442 195 , fax. 655 442 195
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    Ul. Dworcowa 9
    56-215 Niechów, woj. dolnośląskie
    tel. 655 442 195, fax. 655 442 195
    REGON: 93291573200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.naszgok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na realizację zadania pn. „Remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie prac budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz instalacji istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie oraz budowa kontenera na odpady stałe. Forma realizacji inwestycji „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu: „Inwestycje w obiekty pełniące funkcję kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020, tytuł operacji „Remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie”. Dane inwestycji: ul. Dworcowa 9, 56-215 Niechlów, działka nr 43/2 • powierzchnia zabudowy obiektu ok. 662,74 m2 • długość ok. 57,38 m • szerokość budynku ok. 11,55 m; • wysokość 7,51 m 2. Ogólna charakterystyka: Planowany jest remont pomieszczeń (sala główna, wc i pom. za sceną, mała sala, zaplecze, sala sesyjna, wc dla niepełnosprawnych, hol główny i korytarze oraz pozostałe pomieszczenia pomocnicze i piwniczne) oraz wymiana instalacji sanitarnych (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji), wodnej dla celów p. poż.,c.o., elektrycznej oraz odgromowej. Planowane jest także wykonanie ocieplenia ścian i dachu jak również prac kontrolno-pomiarowych uziemienia oraz obwodu elektrycznego. W zakres prac wchodzi także montaż sprzętu scenicznego, wyposażenia sal i pomieszczeń GOK-u. Obecny budynek użyteczności publicznej pochodzi z 1973 r. i wybudowany jest w technologii tradycyjnej. W budynku ma być przeprowadzony remont pomieszczeń widowiskowych, zaplecza socjalno-sanitarnego oraz gospodarczo-magazynowego z dostosowaniem wymogów do przepisów PB i WT. Budynek jest dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, przykryty stropodachem wentylowanym, krytym papą. Istniejąca konstrukcja – parter i I piętro: konstrukcja murowana z cegły ceramicznej na zaprawie cementowo-wapiennej, ściany zewnętrzne nieocieplone, otynkowane tynkiem cementowo -wapiennym; ściany działowe murowane wykonane z cegły ceramicznej na zaprawie cem.-wap., stropy: gęstożebrowe DZ-3 (pustaki żużlobetonowe oparte na prefabrykowanych belkach żelbetowych) oraz płyty kanałowe, stropodach wentylowany (płyty panwiowe + strop DZ-3) przestrzeń wentylacyjna podzielona ażurowymi ściankami murowanymi, stolarka okienna biała z PCV, drzwi wewnętrzne drewniane ramowo-płycinowe lub płytowe, zewnętrzne z PCV o konstrukcji ramowej z przeszkleniami. Budynek wyposażony w instalacje: wodno-kanalizacyjną, c.o., elektryczną i odgromową oraz wodną ppoż.– stan średni – wymagana wymiana el. i urządzeń. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uzyskanie na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji 30 dni przed planowanym złożeniem wniosku. Uwagi Zamawiającego zostaną wprowadzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania. b) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. c) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych. d) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. e) realizacja prac w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu i niepowodująca nadmiernej uciążliwości w użytkowaniu obiektu. f) przebudowa istniejących sieci i instalacji w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu. g) wyposażenie przebudowanego obiektu we wszystkie urządzenia i sprzęt wymienione w programie funkcjonalno – użytkowym. h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4. W zakres opracowania projektowego wchodzi: a. Projekt budowlany: sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany powinien być sporządzony na podstawie załączonego do niniejszej SIWZ Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz Zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w załączniku nr 10 do SIWZ. Projekt budowlany wykonany powinien być: w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od PFU i Zakresu przedmiotu zamówienia (złączniki nr 9 i 10) wymagają akceptacji Zamawiającego. b. Projekty wykonawcze: projekty wykonawcze uzupełniające i uszczegóławiające projekty budowlane powinny być sporządzone w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), tzn. opracowania zawierające zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). d. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). e. sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla wszystkich wymaganych elementów robót wynikających z PFU. 5. Dokumentacja projektowa winna zawierać następujące branże: a) architektoniczną, b) konstrukcyjno-budowlana, c) instalacyjną wodno-kanalizacyjną wewnętrzną, d) instalacyjną elektryczną i oświetleniową (wewnętrzną w tym oświetlenia zewnętrznego), e) instalacyjną odgromową, f) instalacyjną c.o. wraz z instalacją c.w.u. g) instalacyjną fotowoltaiczną – z rozdzielnością kosztową względem reszty dokumentacji, h) instalacyjną wodną p.poż. i) zagospodarowanie działki z projektowanym miejscem gromadzenia odpadów. Dokumentacja projektowa winna spełniać wszystkie wymagania zawarte w stosownych przepisach prawnych, normach. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia jest opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w Zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ), które zostały zamieszczone na stronie internetowej www.niechlow.naszgok.pl oraz na stronie www.niechlow.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy we Wschowie o/Niechlów nr rachunku: 72 8669 0001 0072 2595 2000 0001 (w tytule przelewu należy wpisać: „wadium na zadanie remont i doposażenie GOK w Niechlowie”) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Gminny Ośrodek Kultury w Niechlowie ul. Dworcowa 9, 56-215 Niechlów”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 pkt a) powyżej rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na Ofertę Wykonawcy składają się następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1)Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru wg. załącznika nr 1 do SIWZ, 2)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Składa Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, w przypadku gdy będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów). Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1)Dowód wniesienia wadium. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach