Przetargi.pl
„Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na realizację zadania pn. „Remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie”

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 56-215 Niechów, Ul. Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 442 195 , fax. 655 442 195
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    Ul. Dworcowa 9
    56-215 Niechów, woj. dolnośląskie
    tel. 655 442 195, fax. 655 442 195
    REGON: 93291573200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.naszgok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na realizację zadania pn. „Remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie prac budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń oraz instalacji istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie oraz budowa kontenera na odpady stałe. Forma realizacji inwestycji „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu: „Inwestycje w obiekty pełniące funkcję kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020, tytuł operacji „Remont i doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uzyskanie na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji 30 dni przed planowanym złożeniem wniosku. Uwagi Zamawiającego zostaną wprowadzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania. b) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. c) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych. d) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. e) realizacja prac w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu i niepowodująca nadmiernej uciążliwości w użytkowaniu obiektu. f) przebudowa istniejących sieci i instalacji w sposób zapewniający ciągłość pracy obiektu. g) wyposażenie przebudowanego obiektu we wszystkie urządzenia i sprzęt wymienione w programie funkcjonalno – użytkowym. h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. W zakres opracowania projektowego wchodzi: a. Projekt budowlany: sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany powinien być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz Zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w załączniku nr 10 do SIWZ. Projekt budowlany wykonany powinien być: w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od PFU i Zakresu przedmiotu zamówienia (złączniki nr 9 i 10) wymagają akceptacji Zamawiającego. b. Projekty wykonawcze: projekty wykonawcze uzupełniające i uszczegóławiające projekty budowlane powinny być sporządzone w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), tzn. opracowania zawierające zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). d. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). e. sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla wszystkich wymaganych elementów robót wynikających z PFU. 4. Dokumentacja projektowa winna zawierać następujące branże: a) architektoniczną, b) konstrukcyjno-budowlaną, c) instalacyjną wodno-kanalizacyjną wewnętrzną, d) instalacyjną elektryczną i oświetleniową (wewnętrzną w tym oświetlenia zewnętrznego), e) instalacyjną odgromową, f) instalacyjną c.o. wraz z instalacją c.w.u. g) instalacyjną fotowoltaiczną – z rozdzielnością kosztową względem reszty dokumentacji, h) instalacyjną wodną p.poż. i) zagospodarowanie działki z projektowanym miejscem gromadzenia odpadów. Dokumentacja projektowa winna spełniać wszystkie wymagania zawarte w stosownych przepisach prawnych, obowiązujących normach. 5. Integralną częścią zamówienia jest wykonanie następujących czynności i opracowań: 1) uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawców d/s bezpieczeństwa, p.poż., d/s sanitarno- epidemiologicznych i d/s BHP i ergonomii pracy, 2) uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych jeżeli będzie niezbędna do opracowania dokumentacji projektowej, 3) uzgodnienie projektów budowy przyłączy z odpowiednimi organami i właścicielami sieci, zapewnienie nadzoru przedstawicieli właścicieli sieci, 4) po dokonaniu prac związanych z udrożnieniem i oczyszczeniem systemów wentylacji Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania opinii kominiarskiej, 5) obsługa geodezyjna inwestycji, 6) wykonanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu infrastruktury technicznej, tj. przyłączy i sieci w niezbędnym zakresie, wynikającym z uzgodnień i warunków technicznych zasilania, 7) formalne uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań obiektu oraz projektu zagospodarowania terenu, 8) uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji pełnej dokumentacji projektowej. 6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach proponowanej ceny ryczałtowej należy również: 1) Ustanowienie Kierownika budowy i Kierowników robót dla poszczególnych branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Do obowiązków Kierownika budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorami Nadzoru danej branży i Zamawiającego protokołów z rad budowy. 2) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 3) Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę. 4) Oznakowanie, organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy. 5) Zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego trwałe ogrodzenie. 6) Zainstalowanie dla potrzeb budowy liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji robót. 7) Odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenów zajętych pod inwestycję, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 8) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru danej branży terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 9) Stały nadzór i obsługa geodezyjna, prowadzona dla wszystkich robót przez jeden podmiot posiadający w tym zakresie stosowne uprawnienia. 10) Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy. 11) Ochrona terenu budowy w czasie realizacji zadania. 12) Wykonywanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do Wykonawcy. 13) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru. 14) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 15) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu budowy. 16) Opracowania przed rozpoczęciem robót Programu Zapewnienia Jakości, BIOZ, które zostaną przedstawione do akceptacji Inspektorom Nadzoru. 17) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 18) Przygotowanie dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o rozpoczęciu budowy/robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 19) W dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale IV ust. 3lit b) pkt 3 lit A-E SIWZ. 20) Opracowanie harmonogramu realizacji robót i jego aktualizacja na każde polecenie Inspektora Nadzoru danej branży lub Zamawiającego. Harmonogram oraz jego aktualizacje należy przedstawiać Inspektorom Nadzoru w celu ich opiniowania i akceptacji. Pierwszy harmonogram do akceptacji Inspektorów Nadzoru należy przekazać w dniu przekazania terenu budowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni kalendarzowych. 21) Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu nie związanych z realizacją zadania. 22) Uczestniczenie w Radach Budowy, Koordynatora kontraktu, Projektanta i Kierownika Budowy, którzy na bieżąco będą przedstawiać zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektora Nadzoru danej branży i przez Zamawiającego. 23) Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru danej branży. 24) Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.). 25) Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186). 26) Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 27) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok). 28) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z umową(załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Zakres zamówienia i opis sposób jego wykonania jest opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz Zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ), które zostały zamieszczone na stronie internetowej www.niechlow.naszgok.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN(słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy we Wschowie o/Niechlów nr rachunku: 72 8669 0001 0072 2595 2000 0001 (w tytule przelewu należy wpisać: „wadium na zadanie remont i doposażenie GOK w Niechlowie”) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Gminny Ośrodek Kultury w Niechlowie ul. Dworcowa 9, 56-215 Niechlów”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 pkt a) powyżej rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na Ofertę Wykonawcy składają się następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru wg. załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składa Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, w przypadku gdy będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów). Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (o ile wynika to z dokumentów rejestracyjnych). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach