Przetargi.pl
Zamówienie p.n. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt. Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Bielowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Bielowice 56
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755 18 21 , fax. 44 755 18 21
  • Data zamieszczenia: 2011-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Bielowicach
    Bielowice 56 56
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 755 18 21, fax. 44 755 18 21
    REGON: 00123191900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opocznp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie p.n. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt. Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie p.n. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt. Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 1: ZADANIE - Koordynator projektu - Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. - Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach - Koordynowanie działań projektowych. - Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym nadzór budżetem i harmonogramem - Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej - Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu - Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością - Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego - Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu - Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem - Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników - Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej - Monitorowanie poziomu osiągania założonych rezultatów - Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu - Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - Obecność podczas kontroli projektu - Współpraca z koordynatorami lokalnymi i nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć - Nadzorowanie przebiegu zajęć - Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych - Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć - Współpraca z ewaluatorem - Realizacja promocji projektu - Kontrola wydatkowania środków - Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 2) Część 2: ZADANIE - asystent Koordynatora d.s. rozliczeń finansowych projektu Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym w szczególności do jego zadań należy: -Nadzór i realizacja procedur wynikających z prawa pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach projektu -Kontakt z IP -Realizacja i nadzór dokumentacji finansowej projektu -Sporządzanie wniosków o płatność -Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów merytorycznych -Nadzór nad pracą intendentki -W przypadkach koniecznych pełnienie funkcji zastępcy koordynatora projektu Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach