Przetargi.pl
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-239/IV/2011 z dnia 28.10.2011 r. Dostawa materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6855060 , fax. 012 6451270
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
    ul. Wąwozowa 34 34
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6855060, fax. 012 6451270
    REGON: 35712492600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie Nr: OZ-JW-271-239/IV/2011 z dnia 28.10.2011 r. Dostawa materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, przy ul. Wąwozowej 34 wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie ze wszystkimi parametrami i warunkami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załączniki Nr 1 i Nr 1A do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z postanowieniami Ustawy p.z.p., w których Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany produkt gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz estetycznych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego. 3. Wszystkie materiały biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi i nieużywanymi. 4. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub dostarczony produkt równoważny nie odpowiada pod względem technicznym, eksploatacyjnym, jakości, funkcjonalności i estetyki wykonania produktowi skazanemu przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy i na własny koszt. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji jakościowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia każdej części zamówienia. 6. Materiały biurowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub za pomocą faxu. 7. Wykonawca dopuszcza możliwość rezygnacji przez Zamawiającego do 20% ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych w stosunku do złożonej Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 8. Wykonawca udziela gwarancji na materiały biurowe na zasadach ogólnych właściwych dla poszczególnych asortymentów. 9. Na każdy egzemplarz przedmiotu zamówienia z poz. 179 i 180 Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu przyjęcia -przekazania. 10. Każdy egzemplarz przedmiotu zamówienia z poz. 179 i 190 Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ musi posiadać oznaczenia CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W Formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. 13. Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31 - 752 Kraków, ul. Wąwozowa 34. 14. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia następowała sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych w okresie od dnia 01 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach