Przetargi.pl
Zamówienie na usługę zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia kursowego z zakresu malarz-fliziarz oraz aktywizacja zawodowa

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6345077 , fax. 012 6335354
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Montelupich 7 7
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6345077, fax. 012 6335354
    REGON: 35114186900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na usługę zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia kursowego z zakresu malarz-fliziarz oraz aktywizacja zawodowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje dotyczące części I - kurs przyuczający do zawodu malarz - fliziarz 1. Jeden kurs przyuczający do zawodu obejmuje 90 godzin zajęć (w tym: 20 godz. zajęć teoretycznych (1godz. = 45min.) + 70 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.) 2. Kurs obejmuje m. in. nauczenie skazanych do wykonywania zawodu w zakresie sposobu kładzenia gładzi gipsowej, gruntowania, malowania farbą emulsyjną oraz olejną, malowanie stolarki okiennej, drzwiowej, poznania narzędzi, materiałów, sprzętu używanego przy wykonywaniu prac, przygotowanie podłoży do układania płytek, techniki prac, oraz układanie płytek na przygotowanej powierzchni. 3. Zamawiający zapewnia pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca zapewnia pozostałe urządzenia i narzędzia stanowiące wyposażenie stanowisk niezbędnych do realizacji kursu, a także materiały przeznaczone do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. 4. Pomieszczenia do nauki znajdują się na terenie Aresztu Śledczego w Krakowie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. 6. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 7. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. 8. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu niezbędną odzież roboczą, środki indywidualnej ochrony oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 9. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. 10. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania lekarskie, niezbędne do stwierdzenia zdolności uczestnika do podjęcia kształcenia kursowego w zawodzie. W razie nieprzystąpienia przebadanego już uczestnika do zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania uczestnika wskazanego z listy rezerwowej. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w taki sposób, aby materiały wykorzystane do realizacji kursu stanowiły maksymalnie 40% wartości szkolenia. 12. Wykonawca dopuści do egzaminu tylko tych uczestników, których obecność na zajęciach wynosiła minimum 80%. 13. Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Kurs będzie realizowany w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Informacje dotyczące części II - zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej 1. Zajęcia z aktywizacji zawodowej obejmują 16 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zajęć jest jednostką dydaktyczną trwającą 45 minut. 2. Zamawiający zapewnia pomieszczenia przeznaczone do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zapewnia dodatkowe wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć. 3. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu artykuły piśmiennicze, m.in. teczkę, notatnik oraz długopis. Zestawy podręczników i skryptów branżowych oraz materiały szkoleniowe przygotowywane przez wykładowców przekazane zostaną w ilości 13 kompletów. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. 4. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 5. Wykonawca zrealizuje zajęcia wykorzystując aktywizujące metody i techniki nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem metod symulacyjnych odnoszących się do realiów rynku pracy. 6. Wykonawca wyda uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczenie wg wzoru określonego przez MEN oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Zajęcia będą realizowane w dni robocze - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 12:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach