Przetargi.pl
Założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja istniejącej ewidencji gruntów dla gminy Warka. Obiekt nr 1 - obręby: Borowe, Konary, Ostrówek, Podgórzyce. Obiekt nr 2 - obręby: Dębnowola, Grażyna, Kalina, Klonowa Wola, Magierowa Wola, Niwy Ostrołęckie, Ostrołęka, Pilica, Przylot.

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja istniejącej ewidencji gruntów dla gminy Warka. Obiekt nr 1 - obręby: Borowe, Konary, Ostrówek, Podgórzyce. Obiekt nr 2 - obręby: Dębnowola, Grażyna, Kalina, Klonowa Wola, Magierowa Wola, Niwy Ostrołęckie, Ostrołęka, Pilica, Przylot.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja istniejącej ewidencji gruntów dla gminy Warka. Obiekt nr 1 - obręby: Borowe, Konary, Ostrówek, Podgórzyce. Obiekt nr 2 - obręby: Dębnowola, Grażyna, Kalina, Klonowa Wola, Magierowa Wola, Niwy Ostrołęckie, Ostrołęka, Pilica, Przylot. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel Wymagane wykształcenie i uprawnienia: -wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne -uprawnienia zgodnie - z art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. N-r 240, poz. 2027); - Zarządzeniem Ministra Rolnictwa Nr 127 z dnia 14.06.1956 r. w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji oraz wymaganych kwalifikacji dla osób przeprowadzających te klasyfikację (Biul. Min. Rol. Nr 11 z 1956 r.); - osoba, która będzie wykonywać gleboznawczą klasyfikację gruntów musi znajdować się na liście upoważnionych klasyfikatorów ds. klasyfikacji gruntów na obszarze województwa mazowieckiego lub posiadać indywidualną zgodę Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonywania klasyfikacji na terenie województwa mazowieckiego. 6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty związanej z opracowaniem założenia ewidencji budynków i lokali oraz modernizacją ewidencji gruntów na co najmniej 5 obrębach ewidencyjnych na terenach wiejskich lub 1 mieście. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie - z podaniem nazwy gminy i nazwy obrębów ewidencyjnych, daty i numeru KERG, wartości wykonanej roboty oraz referencji. 7. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót. 8. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. Pozostałe warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferta; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej załącznik nr 2; 4. Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 5. Dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie roboty wykazanej w załączniku nr 3; 6. Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 4; 8. Wykaz podwykonawców sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5; 9. Uzupełniony kosztorys sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6; 10.Podpisany wzór umowy - załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach