Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
pl. Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
REGON: 35050874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz elementów sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek oraz elementów sprzętu komputerowego. 2. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nie używany w innych projektach. 3. Zamawiający wymaga aby cały sprzęt był objęty 36-miesięczną gwarancją producenta świadczoną na miejscu u klienta oraz aby części zamienne i naprawy pogwarancyjne były dostępne przez okres min. 5 lat od daty produkcji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda. Przez sprzęt komputerowy rozumie się stacje robocze, monitory lub drukarki. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie III sekcji III.2) ogłoszenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt I.2 sekcji III.2) ogłoszenia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa powyżej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-26 - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania znak sprawy: ZP. 2711.42.2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-343/16
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-304/16
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-281/16
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-219/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego drukująco skanującego, dysków zewnętrznych, skanera, płyty głównej komputera PC z pamięcią, procesorem i modułem chłodzenia procesora dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-25