Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5453474
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Podmiejska 10 10
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 065 5453474
REGON: 41110357800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyrobów betonowych (kostki brukowej, krawężników i obrzeży) w ciągu 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyrobów betonowych (kostki brukowej, krawężników i obrzezy) w ciągu 2009 roku. zamawiajacy dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1) Kostka brukowa DOMINO / BEHATON szara i czerwona, 2) Kostka brukowa HOLLAND szara i czerwona, 3) Kostka brukowa UNI-DECOR szara i czerwona, 4) Krawężniki szare o wym. 15x30x100 cm, 20x30x100 cm, 5) obrzeża trawnikowe szare o wym. 6x20x100 cm, 8x30x100 cm, 6) Element sciekowy przykrawężnikowy o wym. 500x280x100x85 mm. W cenę wszystkich wyrobów należy wliczyć koszty transportu, oraz rozładunku w miejscu dostarczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) Atesty na oferowane produkty - oferent dołącza do oferty atest na oferowane produkty, 3) W cenę wszystkich wyrobów wlicza się transport i rozładunek w miejscu dostarczenia, 4) Parafowany wzór umowy - Oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji jej warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 i art.24 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy, 3) Formularz cenowy - oferta Wykonawcy wraz z cenami jednostkowymi na poszczególne wyroby betonowe, 4) Wzór umowy - oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji jej warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów drogowych przeznaczonych do wykonania robót drogowych w Gminie Śmigiel w 2016 r
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2015-10-06 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele turystyczno-rekreacyjne w Jankowie Przygodzkim - dostawa kostki brukowej, obrzeży betonowych, piasku i cementu
Dodano: 2015-05-06 - Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa Prefabrykatów Betonowych
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie
Dodano: 2014-06-03 - Zakup materiału drogowego
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy.
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy
Dodano: 2014-03-03 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie.
Dodano: 2014-02-12