Gmina Jarocin ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
Al. Niepodległości 10 10
63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
REGON: 25085470200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Lutyńskiej, Świętokrzyskiej, Nyskiej i Dunajeckiej na os. Ługi w Jarocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Lutyńskiej, Świętokrzyskiej, Nyskiej i Dunajeckiej na os. Ługi w Jarocinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odzwierciedla załączony przedmiar oraz załącznik nr 11 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Dokumentacja). Rozebrany, posegregowany i oczyszczony materiał z rozbiórki należy odwieść do Zakładu Gospodarki Odpadami w Witaszyczkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy (za zgodność) z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników, 2) oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy (za zgodność) z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4) oświadczenie - załącznik 2, 5) oświadczenie - załącznik 3. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia poniższe dokumenty: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - załącznik nr 4 oraz oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia trzech dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 5), 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 6, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie według wzoru stanowiącego załącznik 6 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa: oryginał lub poświadczoną przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy (za zgodność) z oryginałem kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl -bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w ul. Chłapowskiego
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w ul. Krotoszyńskiej
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w rejonie ul. Promienistej, - zadanie: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Promienistej
Dodano: 2016-07-06 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap IV - w ul. Osadniczej
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Pruślin - Północ, etap VIII - w ul. Klubowej, w ul. Osiedle Leśne i w rejonie ulicy Osiedle Leśne
Dodano: 2016-06-03 - Budowa kanalizacji sanitarnej do Leśnictwa w Łęknie
Dodano: 2016-06-01 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w rejonie ul. Zębcowskiej, - zadanie: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Zębcowskiej
Dodano: 2016-05-30 - Kanalizacja na terenach aktywizacji gospodarczej. EtapII
Dodano: 2016-05-24 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap IV - w ul. Danysza, Szczecińskiej i Grunwaldzkiej
Dodano: 2016-05-06 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej deszczowej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Rejtana
Dodano: 2016-04-19