Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg
- Adres: 28-300 Jędrzejów, 11 Listopada
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 863 741 , fax. 413 863 741
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
11 Listopada 83
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 863 741, fax. 413 863 741
REGON: 29100936600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19) w związku z realizacją projektu pn. „Zwalczanie skutków epidemii COVID 19 w Powiecie Jędrzejowskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu do dezynfekcji przeznaczonego do zwalczania skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim dla podmiotów i osób najbardziej potrzebujących oraz zaangażowanych w zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie epidemii koronawirusa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 poniższych zadań/części: Nr zadania Zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19) Jednostka Ilość Zadanie 1 Łóżko szpitalne elektryczne (komplet zawierający łóżko, barierki, wysięgnik, materac, szafka velo bez blatu ) sztuka 25 Zadanie 2 Pompa infuzyjna sztuka 20 Zadanie 3 Kardiomonitor sztuka 10 Zadanie 4 Pościel wielorazowa kpl 25 Zadanie 5 Aparat EKG sztuka 3 Zadanie 6 Macerator sztuka 2 Zadanie 7 Defibrylator sztuka 1 Zadanie 8 Urządzenie służące do kompresji klatki piersiowej i reanimacji sztuka 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdego zadania/części określono w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości Dla zadania 1: 3 500,00 zł Dla zadania 2: 1 300,00 zł Dla zadania 3: 1 900,00 zł Dla zadania 4: brak wadium Dla zadania 5: brak wadium Dla zadania 6: brak wadium Dla zadania 7: 1 600,00 PLN Dla zadania 8: 1 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. W formularzu ofertowym należy podać nawę producenta każdego urządzenia 3. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia wadialnego w formie nie pieniężnej do Zadania/Części, na jakie składa ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Dodano: 2024-07-09 - Doposażenie w urządzenia medyczne Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze – cz. I
Dodano: 2024-04-15 - Zakup, dostawa i instalacja apartów medycznych na potrzeby oddziałów: Neonatologii i Pulmonologii
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa endoprotez dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - uzupełnienie
Dodano: 2023-06-01 - zakup i dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2022-11-08 - „Zakup wyposażenia do nowobudowalnego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Tuczępach”
Dodano: 2022-10-04 - Zakup aplikatora do brachyterapii wewnątrzodbytniczej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2022-09-05 - Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Dodano: 2022-07-28 - „Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 dla Szpitala Św. Leona sp. z o.o. w Opatowie”.
Dodano: 2022-03-24 - Dostawa kombinezonów ochronnych,ochraniaczy na buty i masek do respiratorów.
Dodano: 2021-04-20