Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. +48614260400, fax. +48614260500
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do żłobka w ramach projektu „Nowe miejsca dla maluchów w Gnieźnie!” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do żłobka w ramach projektu „Nowe miejsca dla maluchów w Gnieźnie! oraz Malucha +2020”. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu pt.: Nowe miejsca dla maluchów w Gnieźnie!” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2020”. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu elektrycznego AGD, RTV i TiK. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ekspresów do kawy
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Rawickiej Multibiblioteki oraz budynku przy ul. Buszy - dostawa AGD, RTV, sprzętu multimedialnego i audiowizualnego
Dodano: 2022-11-16 - Dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2021-01-11 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Dodano: 2020-11-24 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza Część 2: dostawa ekspresów do kawy do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
Dodano: 2020-10-06 - Zakup wyposażenia do żłobka w ramach projektu „Nowe miejsca dla maluchów w Gnieźnie!”
Dodano: 2020-09-15 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Dodano: 2020-05-26 - dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Część 2: dostawa ekspresów do kawy do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2020-02-21 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy sprzętu AGD
Dodano: 2019-11-21 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Dodano: 2019-11-18