Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy oznaczone tytułem „Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile”. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i systematyczne dostarczanie do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowy poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic i ich złomowanie. Określone w w/w załączniku orientacyjne ilości tablic oraz ramek mogą ulec zmianie, w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Ilość tablic oraz ramek określona przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ służy do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy. Zamawiający informuje, że wielkość środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia jest określona planem finansowym. Szczegółowa ilość zamawianych tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych będzie określana przez Zamawiającego bieżącymi zamówieniami przekazywanymi za pomocą oprogramowania do zamawiania tablic rejestracyjnych. W przypadku gdy niemożliwym będzie dokonanie zamówień tablic oraz ramek poprzez oprogramowanie do zamawiania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich przekazania drogą: faksem lub drogą elektroniczną. Formularz cenowy będzie stanowił załącznik do umowy. 3. Wykonawca, bez generowania dodatkowych kosztów, użyczy i zainstaluje oraz będzie aktualizował oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz ramki do tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również przeszkolenie pracowników Zamawiającego (co najmniej 2 osoby) w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Warunki techniczne oprogramowania do zamawiania tablic rejestracyjnych zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Tablice winny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717 t.j.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. Dz. U. z 2019 r. poz. 547 w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu profesjonalnych tablic rejestracyjnych. W przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie wzorów tablic rejestracyjnych Wykonawca wykona tablice rejestracyjne zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi w nowym akcie prawnym. 5. Tablice oraz ramki będą dostarczane do siedziby Zamawiającego do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dostarcza tablice oraz ramki w sposób gwarantujący terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu. Wykonawca zobowiązuje się również ponieść koszty ubezpieczenia dostawy podczas transportu do chwili ich odbioru przez Zamawiającego. Dostarczane tablice będą trwale opakowane po 25 kompletów w paczce i czytelnie opisane serią i numerami. 6. Okres gwarancji – 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu prowadzenia regulowanej działalności dotyczącej produkcji tablic rejestracyjnych winien być wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach