Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
    ul. Rybaki 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799510
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz Delegatury Wydziału Komunikacji w Trzciance oraz odbiór tablic wycofanych z użytku (wszelkie koszty wytworzenia i transportu Wykonawca uwzględni w cenach tablic). Wykonawca zobowiązuje się do produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885).Tablice dostarczone przez Wykonawcę muszą pod względem jakości odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastrukturyz dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (DZ. U. z 2022 r. poz. 1847). W przypadku zmian w przepisach aktów prawnych o których mowa wyżej lub ustanowieniu nowych, Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania przedmiotu zamówieniado aktualnych przepisów. Dostawa na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego odbywać się będzie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.11.2022 roku przez okres 12 miesięcy lub do wykorzystania środków przewidzianych w umowie na realizację zadania. Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych planowana do zamówienia w okresie obowiązywania umowy wynosi 11 580 szt.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszej ilości tablic rejestracyjnych, nie osiągając całości wartości zamówienia, przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic. Minimalna wartość zamówienia wyniesie 70 % wartości zawartej umowy. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na koszt Wykonawcy, partiami na podstawie złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie każdorazowo będzie określać miejsce dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru. Tablice pakowane będą po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami według zamówienia zamawiającego. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofywania pojazdów z ruchu. Wykonawca będzie odbierał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne na koszt własny. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szacunkowa roczna liczba wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych wynosi około 10 000 szt./rocznie. Odbiór tablic następować będzie w trakcie dostarczania tablic zamawianych z następujących lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie – Wydział Komunikacji, ul. Rybaki 3, Czarnków oraz Delegaturze Wydziału Komunikacji w Trzciance, ul. 27 Stycznia 42, Trzcianka. Dostawa i odbiór tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00. Odbiór dostarczonych i odbieranych tablic zostanie potwierdzony pisemnym protokołem dostawy/odbioru w dniu dostawy/odbioru. Dostawy tablic zamawianych odbywać się będą do wskazanych w zamówieniu lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie – Wydział Komunikacji, ul. Rybaki 3, Czarnków i/lub Delegaturze Wydziału Komunikacji w Trzciance, ul. 27 Stycznia 42, Trzcianka. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00.Termin realizacji zamówienia serii tablic rejestracyjnych od momentu jego złożenia do momentu dostawy zgodny z ofertą Wykonawcy jednak nie dłuższy niż 7 dni. Termin realizacji zamówienia wtórników tablic rejestracyjnych od momentu jego złożenia do momentu dostawy zgodny z ofertą Wykonawcy jednak nie dłuższy niż 3 dni. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice liczony od daty wydania tablicy przez organ rejestrujący pojazdy.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym. Dla celów wykonania zamówień tablic rejestracyjnych Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu program komputerowy na czas trwania umowy. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej po podpisaniu umowy. Wykonawca przeszkoli z obsługi programu minimum dwie osoby wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach