Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Jana Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
REGON: 63070341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne /ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej na dostawy sprzętu AGD - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego zwanych dalej „sprzętem AGD” Zamówienie zostało podzielone na 3 części. II.1.1 część nr 1 – dostawa 600 szt. czajników bezprzewodowych; II.1.2 cześć nr 2 - dostawa 80 szt. kuchenek mikrofalowych; II.1.3 część nr 3 – dostawa 85 szt. lodówek i chłodziarko – zamrażarek II.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1.1 – dla części nr 1; zał. nr 1.2 – dla części nr 2, zał. nr 1.3 dla części nr 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 4. IV.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr.2.3 dla części nr 3 do SIWZ złożony w formie oryginału. UWAGA: - Formularz ofertowy nie podlega procedurze uzupełnienia i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty. Nadto, wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny bądź inne wyczerpujące dane techniczne wymagane i wskazane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach formularza ofertowego. IV.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: IV.2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, IV.2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. IV.3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. IV.4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ekspresów do kawy
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Rawickiej Multibiblioteki oraz budynku przy ul. Buszy - dostawa AGD, RTV, sprzętu multimedialnego i audiowizualnego
Dodano: 2022-11-16 - Dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2021-01-11 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Dodano: 2020-11-24 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza Część 2: dostawa ekspresów do kawy do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
Dodano: 2020-10-06 - Zakup wyposażenia do żłobka w ramach projektu „Nowe miejsca dla maluchów w Gnieźnie!”
Dodano: 2020-10-05 - Zakup wyposażenia do żłobka w ramach projektu „Nowe miejsca dla maluchów w Gnieźnie!”
Dodano: 2020-09-15 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Dodano: 2020-05-26 - dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Część 2: dostawa ekspresów do kawy do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2020-02-21 - dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Dodano: 2019-11-18