Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia do Gminnego Żłobka w Błotnicy w ramach projektu Żłobek naszych marzeń”

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przemet.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia do Gminnego Żłobka w Błotnicy w ramach projektu Żłobek naszych marzeń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Gablota ogłoszeniowa- sztuk 2, 2.Magnes do gabloty-sztuk 60, 3.Pojemnik na zabawki-sztuk 14, 4.Stolik- sztuk 8, 5.Łóżeczko-sztuk 30, 6.Wózek do łóżeczek-sztuk 2,7.Pościel-sztuk 30,8. Prześcieradło-sztuk 30, 9.Szafa na pościel i łóżeczka-sztuk 1, 10.Półka na kubki-sztuk 4,11.Regał na nocniki-sztuk 1, 12. Przewijak z szufladami-sztuk 2, 13.Szatnia żłobkowa-sztuk 6, 14.Biblioteczka-sztuk 2,15.Biurko-sztuk 4, 16.Krzesło do karmienia-sztuk 10, 17.Krzesła do stolików-sztuk 30, 18. Czajnik-sztuk 2, 19.Kuchenka mikrofalowa-sztuk 1 20.Lodówka-sztuk 1, 21.Zestaw stołówkowy-sztuk 10, 22.Osłona grzejnika-sztuk 6, 23.Lodówko-zamrażarka-sztuk 1,24.Wózek metalowy-sztuk 2, 25.Chochla- sztuk 2,26.Zestaw noży-sztuk 2, 27.Wieszak ubraniowy-sztuk 1,28.Szafa aktowa wysoka-sztuk 2,29.Krzesło obrotowe-sztuk 1,30.Stół duży-sztuk 1, 31.Krzesła-sztuk 6, 32.Szafa metalowa-sztuk 1, 33.Szafa ubraniowa-sztuk 4, 34.Taca-sztuk 2, 35.Stół przyścienny z drzwiami-sztuk 2, 36.Apteczka-sztuk 2,37.Oczyszczacz powietrza-sztuk 2, 38.Szafa dwustronna -sztuk 1, 39.Dywan-sztuk 2, 40.Kuchenka gazowa – Gazówka-sztuk 1, 41.Radioodtwarzacz- CD-sztuk 2,42.Telewizor-sztuk 2,43.Rzutnik-sztuk 1,44. Sprzęt nagłaśniający-sztuk 1,45.Rolety na okna – dzień /noc-sztuk 7,46.Naklejki na ściany i okna-sztuk 15, 47.Laptop-sztuk 2, 48.Meble ogrodowe dla dzieci-sztuk 15, 49.Szafka z ogrodniczką-sztuk 2, 50.Szafka z kwiatkiem-sztuk 2 ,51.Duża szafa z aplikacją-sztuk 2, 52. Szafka na pojemniki z tkaniny-sztuk 2, 53.Pojemniki z tkaniny-sztuk 28, 54.Naklejki na szatnie-sztuk 10, 55.Tablice- sztuk 6, 56.Przesuwaki ścienne- sztuk 4,57.Aplikacje naścienne-sztuk 2,58.Tabliczki ścienne-sztuk 2,59. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna-sztuk 2,60.Piankowa lokomotywa-sztuk 1, 61.Kuchnia-sztuk 2, 62.Pojemniki na zabawki-sztuk 20, 63. Kącik plastyczny-sztuk 2, 64.Zestaw instrumentów-sztuk 2, 65.Piłki sensoryczne-sztuk 3, 66.Zestaw fakturowych podkładek-sztuk 1, 67.Sensoryczna gąsienica-sztuk 1, 68.Chusta klanzy-sztuk 1, 69.Plansze edukacyjne-sztuk 5, 70. Pacynki-emocje-(zestaw)sztuk 1,71.Pomoce logopedyczne (zestaw)-sztuk 1, 72.Domino drewniane-sztuk 4, 73.Puzzle-sztuk 10, 74.Układanki-sztuk 10, 75.Kamizelki/spacer-sztuk 30, 76.Gąsienica spacerowa-sztuk 2,77. Jeździk-sztuk 2, 78.Zestaw do piasku-sztuk 5, 79.Taczki-sztuk 5, 80.Sensoryczny kącik zabaw-sztuk 2, 81. Samochody-sztuk 10, 82.Zestawy Zwierząt-sztuk 2, 83.Zestaw zakupowy-sztuk 2, 84.Lalki-sztuk 6, 85.Akcesoria dla lalek-sztuk 2, 86.Wózek dla lalek-sztuk 4, 87.Klocki wafle-sztuk 4, 88.Klocki - sztuk 4, 89.Układanki dla najmłodszych-sztuk 4, 90.Klocki tęcza-sztuk 1,91.Sortery-sztuk 4, 92.Układanki drewniane-sztuk 6, 93.Wózki pchacze-sztuk 2, 94.Wyprawka plastyczna- sztuk 4,95. Kredki-sztuk 10, 96.Kleje-sztuk 30, 97.Farby-sztuk 2,98.Pędzle różne rodzaje-sztuk 2, 99.Stemple-sztuk 10, 100.Wózek 6- osobowy-sztuk 1,101.Magiczny dywan-sztuk 1,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; e)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2019r. poz.700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach