Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2019-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. W.BOGUSŁAWSKIEGO W SUCHYM LESIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. W Bogusławskiego w Suchym Lesie, o łącznej powierzchni ok 3800 m2. 2. Sprzątanie obejmuje : - codzienne sprzątanie (od poniedziałku do piątku oraz soboty, gdy odbywają się zajęcia lekcyjne) wszystkich pomieszczeń szkolnych z wyłączeniem jadalni i kuchni, księgowości, sekretariatu i pokoi dyrektorów, hole i wejścia do szkoły - codzienne odkurzanie mebli i parapetów - mycie okien zewnętrznych w trakcie ferii letnich-1 x w roku (z wyjątkiem okien wymagających mycia alpinistycznego) - codzienne (od poniedziałku do piątku oraz soboty, gdy odbywają się zajęcia lekcyjne) miejscowe usuwanie zanieczyszczeń z okien i drzwi wewnętrznych szklanych - zapewnienie czystości w przekazanych pomieszczeniach- utrzymanie posadzek w czystości, grzejników ,lamp - codzienna (od poniedziałku do piątku oraz soboty, gdy odbywają się zajęcia lekcyjne) dezynfekcja łazienek - dezynfekcja klamek oraz stołów lekcyjnych, puf 1x w tygodniu (w przypadku zagrożenia epidemią) - sprzątnięcie rano Sali gimnastycznej (raz na dwa tygodnie doczyszczanie maszynowe sali) pomieszczeń szatniowych i łazienek przy części sportowej - używanie własnych środków czystości, sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości ,odkurzaczy i innych sprzętów mechanicznych - używanie środków czystości i dezynfekcji tylko posiadających atesty PZH - zgłaszanie usterek pracownikowi wyznaczonemu przez dyrektora szkoły. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z pozostałymi oświadczeniami - załącznik nr 2 do SIWZ; 2)jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną