GMINA BARANÓW ogłasza przetarg
- Adres: 63-604 Baranów, Rynek 21
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 74 10 000 , fax. 62 74 10 005
- Data zamieszczenia: 2024-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA BARANÓW
Rynek 21
63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
tel. 62 74 10 000, fax. 62 74 10 005
REGON: 250855529 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baranow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń budynkach oświatowych w Baranowie z podziałem na dwie części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS CZĘŚCI Ikompleksowe sprzątanie budynku Zespołu Szkółim Powstańców Wielkopolskich w BaranowieI. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń szkolnych w budynku Zespołu Szkół im Powstańców Wielkopolskich w Baranowie.Sprzątnie budynku szkoły o łącznej powierzchni ok. 3306 m² w tym ok. 105 m² powierzchni w toaletach. Powierzchnie szklane łącznie - ok. 1800 m², do mycia 2 razy w roku (okna i okna dachowe).Do realizacji zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi oraz specjalistycznego sprzętu.Wykonawca dostarcza profesjonalne środki czystości dobrej jakości niezbędne dowykonania umowy oraz worki na śmieci.Narzędzia i środki czystości muszą odpowiadać wymaganym normom i atestom, posiadać wymagane certyfikaty i znaki bezpieczeństwa. Środki czystości muszą mieć zachowany termin ważności.Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach oświatowych w Baranowie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący II Część SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia.OPIS CZĘŚCI II kompleksowe sprzątanie Przedszkola Bajka w Baranowie I. Opis przedmiotu zapytania ofertowego: Sprzątnie budynku przedszkola o łącznej powierzchni ok. 1 793m2 m² w tym ok. 159.m² powierzchni w toaletach. Powierzchnie szklane łącznie - ok. 422 m², okna dachowe 10m2 do mycia 2 razy w rokuDo realizacji zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi oraz specjalistycznego sprzętu.Wykonawca dostarcza profesjonalne środki czystości dobrej jakości niezbędne dowykonania umowy oraz worki na śmieci.Narzędzia i środki czystości muszą odpowiadać wymaganym normom i atestom, posiadać wymagane certyfikaty i znaki bezpieczeństwa. Środki czystości muszą mieć zachowany termin ważności.Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach oświatowych w Baranowie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący II Część SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:a) w odniesieniu do Części I zamówienia:5 000,00 złWadium słownie: pięć tysięcy złotych 00/100b) w odniesieniu do Części II zamówienia:3 000,00 złWadium słownie: trzy tysiące złotych 00/1002. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.7.2024. Część ….4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej :a) a Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (lub wykonuje) przynajmniej jedną usługę (usługa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) codziennego sprzątania w pomieszczeniach szkolnych lub przedszkolnych o łącznej powierzchni przekraczającej 1 500 m², trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. W.BOGUSŁAWSKIEGO W SUCHYM LESIE
Dodano: 2019-12-12 - Świadczenie usługi sprzątania budynków szkół
Dodano: 2017-03-14 - Świadczenie usługi sprzątania budynków szkół
Dodano: 2017-03-14 - Świadczenie usługi sprzątania budynków szkół
Dodano: 2017-03-14 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach placówek szkolnych na terenie gminy Jarocin
Dodano: 2016-12-19