Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48632885910 , fax. +48632885940
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
Kawęczyn 48
62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
tel. +48632885910, fax. +48632885940
REGON: 31101948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Gmina Kawęczyn wspiera najmłodszych mieszkańców oraz projektu Gminny żłobek w Kawęczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do gminnego żłobka w ramach projektu pn. „Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu „Gmina Kawęczyn wspiera najmłodszych mieszkańców” oraz projektu „Gminny żłobek w Kawęczynie” w trzech częściach tj.: CZĘŚĆ I – MEBLE DO BIURA I POMIESZCZENIA SOCJALNEGO WRAZ Z MONTAŻEM CZĘŚĆ II – MEBLE KUCHENNE NA WYMIAR WRAZ Z MONTAŻEM CZĘŚĆ III – SPRZĘT ELEKTRONICZNY DO BIURA I POMIESZCZENIA SOCJALNEGO Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawarty jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i jakości, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym użytkowania przez dzieci do lat 3, wolny od wad oraz odpowiednio oznaczony symbolem CE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocenę spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia – zgodnego ze wzorem w załączniku nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) oraz formularz cenowy dla danej części (wzór załącznik nr 3.1 do 3.3 do SIWZ) b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów ( składane wraz z ofertą jeżeli dotyczy) c) oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (składane wraz z ofertą jeżeli dotyczy) d) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert, określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2015 roku poz. 184 ze zm.), wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiazania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa doposażenia zaplecza organizacyjnego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do Dziennego Domu "Senior+
Dodano: 2020-11-19 - "Zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Malucha w ramach projektu „Kącik Skrzata – Gminny Klub Malucha
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa i montaż wyposażenia do Dziennego Domu "Senior+
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Malucha w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Golina w ramach projektu „Klub Malucha – dobry start dla dziecka rodzica
Dodano: 2020-10-27 - Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy”
Dodano: 2020-10-23 - Zakup wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii poprzez wczesne wykrywanie potencjalnie zakażonych osób dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Dodano: 2020-10-19 - Zakup wyposażenia Żłobka nr 2 w ramach projektu „Piła stawia na Maluchy!”
Dodano: 2020-09-16