Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 549 71 66 , fax. 65 549 71 66
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 65 549 71 66, fax. 65 549 71 66
REGON: 41143845100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przemet.ops.org.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy Senior + w Błotnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy” w ramach projektu „Gmina Przemęt wspiera swoich seniorów” Poddziałanie 7.2.2 Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 zgodnie z poniższym wykazem: Mata antypoślizgowa - ilość 1 szt. Taboret pod prysznic- ilość 1 szt. Kozetka z regulacją wysokości/stół rehabilitacyjny-ilość 1 szt. Krzesło - ilość 10 szt. Balkonik - ilość 1 szt. Rowerek do ćwiczeń - treningowy - ilość 3 szt. Orbitrek- ilość 2 szt. Step do ćwiczeń - ilość 1 szt. Obciążniki na nogi- ilość 10 szt. Obciążniki na ręce - ilość 10 szt. Mata do ćwiczeń - ilość 10 szt. Kije do nordic walking -- ilość 20 szt. Bieżnia- ilość 1 szt. Wioślarz treningowy- ilość 1 szt. Kostka do ćwiczeń- ilość 1 szt. Powietrzna ścieżka akrobatyczna/materac- ilość 1 szt. Rotor rehabilitacyjny- ilość 2 szt. Wałki piankowe- - ilość 5 szt. Taśma thera band- ilość 10 szt. Piłki rehabilitacyjne- ilość 10 szt. Drabinki do ćwiczeń- ilość 4 szt. Poduszka sensomotoryczna (beret rehabilitacyjny)- ilość 10 szt. Telewizor - ilość 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; e) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2019r. poz.700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa doposażenia zaplecza organizacyjnego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do Dziennego Domu "Senior+
Dodano: 2020-11-19 - "Zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Malucha w ramach projektu „Kącik Skrzata – Gminny Klub Malucha
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa i montaż wyposażenia do Dziennego Domu "Senior+
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Malucha w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Golina w ramach projektu „Klub Malucha – dobry start dla dziecka rodzica
Dodano: 2020-10-27 - Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy”
Dodano: 2020-10-23 - Zakup wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii poprzez wczesne wykrywanie potencjalnie zakażonych osób dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Dodano: 2020-10-19 - Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Gmina Kawęczyn wspiera najmłodszych mieszkańców oraz projektu Gminny żłobek w Kawęczynie
Dodano: 2020-10-14