Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy Senior+ oraz Klubu Senior+”

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przemet.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy Senior+ oraz Klubu Senior+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – WYPOSAŻENIE DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SENIOR+ 1.Zestaw mebli składający się z szafy ubraniowej i modułu szatniowego i szafki z 5 schowkami. Sztuk 1 2.Szatnia szafka z 5 schowkami metalowa. Sztuk 3 3.Kanapa/siedzisko. Sztuk 1 4.Stolik kawowy. Sztuk 1 5. Fotel. Sztuk 2 6. Stół terapeutyczny - interaktywny- sztuk 1 7. Regał częściowo zamykany sztuk 1 8. Regał – biblioteczka sztuk 1 9.Laptop- Sztuk 1 10. Stół- sztuk 1 11. Krzesło- sztuk 25 12. Kanapa- sztuk 1 13.Fotel 1 osobowy- sztuk 2 14.Szafka zlewozmywakowa- sztuk 1 15. Szafka kuchenna stojąca-sztuk 1 16. Szafka kuchenna stojąca z szufladami- sztuk 1 17. Szafka kuchenna stojąca- sztuk 2 18. Szafka kuchenna stojąca-sztuk 1 19. Szafka kuchenna stojąca-sztuk 1 20. Szafka wisząca-sztuk 1 21. Szafka wisząca-sztuk 1 22.Szafka wisząca z ociekarką-sztuk 1 23. Szafka wisząca- sztuk 2 24. Blat kuchenny-sztuk 1 25. Cokół- sztuk 1 26.Lodówka-sztuk 1 27. Zestaw naczyń-sztuk 1 28. Szafka z półkami na kółkach-sztuk 2 29. Czajnik bezprzewodowy- sztuk 1 30.Kuchenka mikrofalowa-sztuk 1 31.Pralka-sztuk 1 32.Szafa zamykana gospodarcza-sztuk 1 33.Szafa zamykana-sztuk 1 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – WYPOSAŻENIE DO KLUBU SENIOR+ 1.Zestaw aneks kuchenny-sztuk 1 2.Stół-sztuk 3 3. Krzesło-sztuk 15 4. Szafa 2- drzwiowa-sztuk 1 5. System wspomagania słuchu-pętla indukcyjna-sztuk 1 6.Regał-sztuk 1 7.Regał-sztuk 1 8.Szatnia- szafka z 5 schowkami-sztuk 2 9.Kuchenka mikrofalowa-sztuk 1 10.Czajnik bezprzewodowy-sztuk 1 11.Laptop-sztuk 2 12.Tablica ogłoszeniowa-sztuk 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; e)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f)pełnomocnictwodo reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2019r. poz.700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach