Przetargi.pl
Zakup wyposażenia dla środowiskowej hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół w Nowym Mieście nad Wartą - sprzęt sportowy.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, ul. Jesionowa 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2874076 , fax. 061 2874585
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Jesionowa 2A 2A
    63-040 Nowe Miasto nad Wartą, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2874076, fax. 061 2874585
    REGON: 63080896400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia dla środowiskowej hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół w Nowym Mieście nad Wartą - sprzęt sportowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zemówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego dla środowiskowej hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół w Nowym Mieście nad Wartą zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu oraz w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć nastepujące dokumenty : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania , zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 4. wykaz wykonanych (minimum 1) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, czasu realizacji, odbiorców oraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane nalezycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 5. wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 6. wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 7. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 8. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-nowe-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach