Przetargi.pl
zakup wsparcia technicznego do Systemu telekomunikacyjnego COAR i KPRM

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18, 22 694 60 92 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, 22 694 60 92, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup wsparcia technicznego do Systemu telekomunikacyjnego COAR i KPRM
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Ogłoszenie Strona 4 z 15 http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=08bbdf75-2dad-4bcc-937e-2faa67780758... 2017-03-08 Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 12 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. Zapewnienia programów wsparcia i gwarancji u Producenta Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, z zachowaniem ich ciągłości; b. Dostawy i wymiany modułów baterii w zasilaczach awaryjnych UPS wchodzących w skład Systemu Telekomunikacyjnego na modele o parametrach nie niższych niż obecnie zainstalowane, a wykazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni gwarancję Producenta na okres minimum 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń; c. Świadczenia usługi wsparcia technicznego całości Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX w COAR i KPRM – sprzętu wraz z oprogramowaniem, we wszystkich lokalizacjach, w których zainstalowane są komponenty wchodzące w skład Systemu Telekomunikacyjnego; d. Dokonywania bieżącej aktualizacji oprogramowania Systemu [update] w zależności od potrzeb, uwzględniając również instalacje kolejnych wersji oprogramowania Systemu [upgrade]. Bieżące aktualizacje powinny być zgodne z rekomendacją Producenta Systemu lub Wykonawcy, a w przypadku instalacji nowej wersji ograniczone do praw wynikających z licencji oprogramowania; e. Konfigurowania i zmian konfiguracji Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego; f. Przeglądów okresowych Systemu – w szczególności sprawdzanie ewentualnych błędów w działaniu Systemu, wykrywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń mogących wpłynąć na błędne działanie Systemu – nie rzadziej niż raz na miesiąc; g. Mechanicznego czyszczenia Systemu (z wyjątkiem aparatów końcowych) – wg zaleceń Producenta nie rzadziej niż raz na rok; h. Aktualizacja danych w aplikacji Telbaza dotyczących operatora oraz w razie konieczności zmiana stawek za połączenia i taryf zgodnie z aktualnie obowiązującymi. 3. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego. 4. Usługi wsparcia technicznego będą realizowane na zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Warunkach SLA, zaoferowanych w Ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ i będących podstawą do uzupełnienia Załącznika nr 4 do Umowy. 5. Rozliczenie i płatności za realizację przedmiotu Umowy będą wykonywane w 12 miesięcznych cyklach. Pierwszy dzień pierwszego cyklu ustala się na pierwszy dzień kalendarzowy po zawarciu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach