Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18, 22 694 60 92 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2017-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, 22 694 60 92, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup wsparcia technicznego do Systemu telekomunikacyjnego COAR i KPRM - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Ogłoszenie Strona 4 z 15 http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=08bbdf75-2dad-4bcc-937e-2faa67780758... 2017-03-08 Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 12 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. Zapewnienia programów wsparcia i gwarancji u Producenta Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, z zachowaniem ich ciągłości; b. Dostawy i wymiany modułów baterii w zasilaczach awaryjnych UPS wchodzących w skład Systemu Telekomunikacyjnego na modele o parametrach nie niższych niż obecnie zainstalowane, a wykazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni gwarancję Producenta na okres minimum 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń; c. Świadczenia usługi wsparcia technicznego całości Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX w COAR i KPRM – sprzętu wraz z oprogramowaniem, we wszystkich lokalizacjach, w których zainstalowane są komponenty wchodzące w skład Systemu Telekomunikacyjnego; d. Dokonywania bieżącej aktualizacji oprogramowania Systemu [update] w zależności od potrzeb, uwzględniając również instalacje kolejnych wersji oprogramowania Systemu [upgrade]. Bieżące aktualizacje powinny być zgodne z rekomendacją Producenta Systemu lub Wykonawcy, a w przypadku instalacji nowej wersji ograniczone do praw wynikających z licencji oprogramowania; e. Konfigurowania i zmian konfiguracji Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego; f. Przeglądów okresowych Systemu – w szczególności sprawdzanie ewentualnych błędów w działaniu Systemu, wykrywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń mogących wpłynąć na błędne działanie Systemu – nie rzadziej niż raz na miesiąc; g. Mechanicznego czyszczenia Systemu (z wyjątkiem aparatów końcowych) – wg zaleceń Producenta nie rzadziej niż raz na rok; h. Aktualizacja danych w aplikacji Telbaza dotyczących operatora oraz w razie konieczności zmiana stawek za połączenia i taryf zgodnie z aktualnie obowiązującymi. 3. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego. 4. Usługi wsparcia technicznego będą realizowane na zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Warunkach SLA, zaoferowanych w Ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ i będących podstawą do uzupełnienia Załącznika nr 4 do Umowy. 5. Rozliczenie i płatności za realizację przedmiotu Umowy będą wykonywane w 12 miesięcznych cyklach. Pierwszy dzień pierwszego cyklu ustala się na pierwszy dzień kalendarzowy po zawarciu Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa kart do multipleksera RAD
Dodano: 2023-04-28 - Usługa wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2023-04-25 - Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych (aparatów, central telefonicznych i sieci teleinformatycznych) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2021-01-13 - Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych (aparatów, central telefonicznych i sieci teleinformatycznych) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2020-12-09 - Przetarg nieograniczony na usługę kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Miasta Radomia dla utrzymania celów Projektu „Bezpłatny Internet dla mieszkańców Radomia zagrożonych wykluczeniem cyfrowym” oraz usługę wsparcia technicznego i obsługi serwisowej urządzeń u użytkowników sieci
Dodano: 2020-10-16 - Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych (aparatów, central telefonicznych i sieci teleinformatycznej) w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2020-09-17 - zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2020-03-11 - Usługa kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci przewodowej i bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Rząśnik dla utrzymania celów projektu „Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 „Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość”.
Dodano: 2019-11-22 - Usługi telekomunikacyjne w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2019-10-14 - Przetarg nieograniczony na usługę kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Miasta Radomia dla utrzymania celów Projektu „Bezpłatny Internet dla mieszkańców Radomia zagrożonych wykluczeniem cyfrowym” oraz usługę wsparcia technicznego i obsługi serwisowej urządzeń u użytkowników sieci
Dodano: 2019-08-13