Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, będącego własnością COAR i KPRM na okres 24 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia programów wsparcia i gwarancji u Producenta Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, z zachowaniem ich ciągłości; b) świadczenia usługi wsparcia technicznego całości Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX w COAR i KPRM – sprzętu wraz z oprogramowaniem, we wszystkich lokalizacjach, w których zainstalowane są komponenty wchodzące w skład Systemu Telekomunikacyjnego; c) dokonywania bieżącej aktualizacji oprogramowania Systemu [update] w zależności od potrzeb i zaleceń Zamawiającego, uwzględniając również instalacje kolejnych wersji oprogramowania Systemu [upgrade]. Bieżące aktualizacje powinny być zgodne z rekomendacją Producenta Systemu lub Wykonawcy, a w przypadku instalacji nowej wersji ograniczone do praw wynikających z licencji oprogramowania; d) konfigurowania i zmian konfiguracji Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego; e) przeglądów okresowych Systemu – w szczególności sprawdzanie ewentualnych błędów w działaniu Systemu, wykrywanie potencjalnych przyszłych zdarzeń mogących wpłynąć na błędne działanie Systemu – nie rzadziej niż raz na miesiąc; f) mechanicznego czyszczenia Systemu (z wyjątkiem aparatów końcowych) – wg zaleceń Producenta nie rzadziej niż raz na rok; g) aktualizacja danych w aplikacji taryfikacyjnej dotyczących operatora oraz w razie konieczności zmiana stawek za połączenia i taryf zgodnie z aktualnie obowiązującymi; h) lokalizacja i usuwanie awarii, i) naprawy i wymiana uszkodzonych elementów (w ramach miesięcznego wynagrodzenia); j) zapewnienie części zamiennych, transport oraz ich wymianę; k) dokonywanie konfiguracji wszelkich podzespołów systemu; l) asysta podczas podłączania nowych komponentów systemu lub ich zmiany oraz podczas zmian konfiguracji współpracy z sieciami operatorskimi; m) udzielanie porad technicznych dla administratorów systemu w zakresie administracji systemem, bezpieczeństwa systemu, tworzenia raportów, uzyskiwania informacji o pracy systemu, możliwości rozbudowy oraz współpracy z innymi systemami. Pomoc ta powinna być dostępna zarówno telefonicznie jak i mailowo, a w przypadku bardziej złożonych zagadnień świadczona w lokalizacjach Zamawiającego; n) świadczenie wsparcia technicznego przy migracji serwerów OmniVista 8770 do maszyn wirtualnych. 3. Szczegółowy wykaz komponentów posiadanego przez COAR i KPRM Systemu Telekomunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX, dla którego Wykonawca będzie świadczyć usługę wsparcia technicznego, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Lista Komponentów Systemu Telekomunikacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ. II. OFERTA W FORMIE PISEMNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osobę uprawnioną, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX Podrozdział I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa kart do multipleksera RAD
Dodano: 2023-04-28 - Usługa wsparcia technicznego do Systemu Telekomunikacyjnego Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2023-04-25 - Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych (aparatów, central telefonicznych i sieci teleinformatycznych) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2021-01-13 - Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych (aparatów, central telefonicznych i sieci teleinformatycznych) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2020-12-09 - Przetarg nieograniczony na usługę kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Miasta Radomia dla utrzymania celów Projektu „Bezpłatny Internet dla mieszkańców Radomia zagrożonych wykluczeniem cyfrowym” oraz usługę wsparcia technicznego i obsługi serwisowej urządzeń u użytkowników sieci
Dodano: 2020-10-16 - Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych (aparatów, central telefonicznych i sieci teleinformatycznej) w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2020-09-17 - Usługa kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci przewodowej i bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Rząśnik dla utrzymania celów projektu „Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 „Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość”.
Dodano: 2019-11-22 - Usługi telekomunikacyjne w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2019-10-14 - Przetarg nieograniczony na usługę kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Miasta Radomia dla utrzymania celów Projektu „Bezpłatny Internet dla mieszkańców Radomia zagrożonych wykluczeniem cyfrowym” oraz usługę wsparcia technicznego i obsługi serwisowej urządzeń u użytkowników sieci
Dodano: 2019-08-13 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla centrali telefonicznej Ericsson MD110
Dodano: 2019-04-24