Przetargi.pl
Usługa kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci przewodowej i bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Rząśnik dla utrzymania celów projektu „Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 „Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość”.

Gmina Rząśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 59 29 260 , fax. 29 59 29 285
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
    ul. Jesionowa 3
    07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
    tel. 29 59 29 260, fax. 29 59 29 285
    REGON: 55066810800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl, www.bip.rzsnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci przewodowej i bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Rząśnik dla utrzymania celów projektu „Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 „Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie usługi kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci przewodowej i bezprzewodowej działającej na terenie Gminy Rząśnik dla utrzymania celów Projektu Stop wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Rząśnik współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 „Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość” . W związku z powyższym, dla utrzymania rezultatów projektu, Gmina Rząśnik poszukuje wsparcia w zakresie sprawowania usługi kompleksowej obsługi, utrzymania i serwisu infrastruktury szerokopasmowej sieci przewodowej i bezprzewodowej LTE i WLAN oraz kompleksowej usługi wsparcia technicznego i obsługi serwisowej 700+10 jednostek podległych urządzeń (CPE) u użytkowników sieci. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ Z NASTĘPUJĄCYCH ZADAŃ: 1.Obsługa, utrzymanie i serwis istniejącej infrastruktury sieciowej: warstwy bezprzewodowej dostępowej funkcjonującej w paśmie 3,6-3,8 GHz w technologii LTE Huawei – działającej w oparciu o platformę HUAWEI eCNS610 (Enterprise Core Network System 610) wraz z obsługą urządzeń wchodzących w skład Centralnego Punktu Dystrybucyjnego (serwerownia nr. 1) w tym rdzenia sieci EPC Huawei oraz trzech punktów dostępowych sieci LTE (eNodeB); - zarządzanie siecią (sprzętem i systemami), - optymalizacja sieci - w tym podnoszenie możliwej przepustowości dla użytkowników (po zleceniu zwiększenia przepustowości przez Zamawiającego), - obsługa usług i terminali CPE, - optymalizacja pod kątem bezpieczeństwa i wydajności, - usuwanie bieżących uszkodzeń infrastruktury sieciowej, - prowadzenie statystyk obciążenia elementów sieci, raportowanie i monitoring sieci 7 dni w tygodniu, - wsparcie Zamawiającego w pełnieniu obowiązków operatora infrastruktury sieciowej (wykonywanie obowiązków operatora telekomunikacyjnego). 2. Obsługa, utrzymanie i serwis istniejącej infrastruktury sieciowej: warstwy bezprzewodowej dostępowej funkcjonującej w paśmie 3,6-3,8 GHz w technologii LTE AirSpan – działającej w oparciu o platformę AirSpan Networks wraz z obsługą urządzeń wchodzących w skład Centralnego Punktu Dystrybucyjnego (serwerownia nr. 2) w tym rdzenia sieci AirSpan NMS / EPC oraz dwóch punktów dostępowych sieci LTE (eNodeB): - zarządzanie siecią (sprzętem i systemami), - optymalizacja sieci - w tym podnoszenie możliwej przepustowości dla użytkowników (po zleceniu zwiększenia przepustowości przez Zamawiającego), - obsługa usług i terminali CPE, - optymalizacja pod kątem bezpieczeństwa i wydajności, - usuwanie bieżących uszkodzeń infrastruktury sieciowej, -prowadzenie statystyk obciążenia elementów sieci, raportowanie i monitoring sieci 7 dni w tygodniu, - wsparcie Zamawiającego w pełnieniu obowiązków operatora infrastruktury sieciowej (wykonywanie obowiązków operatora telekomunikacyjnego). 3. Obsługa, utrzymanie i serwis istniejącej infrastruktury sieciowej: warstwy bezprzewodowej dostępowej funkcjonującej w paśmie 5GHz w technologii WLAN Mikrotik wraz z obsługą urządzeń wchodzących w jej skład oraz 3 punktów dostępowych sieci WLAN; - zarządzanie siecią (sprzętem i systemami), - optymalizacja sieci - w tym podnoszenie możliwej przepustowości dla użytkowników (po zleceniu zwiększenia przepustowości przez Zamawiającego), - obsługa usług i terminali CPE, - optymalizacja pod kątem bezpieczeństwa i wydajności, - usuwanie bieżących uszkodzeń infrastruktury sieciowej, - prowadzenie statystyk obciążenia elementów sieci, raportowanie i monitoring sieci 7 dni w tygodniu. 4. Obsługa, utrzymanie i serwis warstwy szkieletowej działającej w paśmie 42GHz w oparciu o platformy NEC iPasolink400 (4 punkty), oraz urządzeń pasywnych sieci szerokopasmowej (OLT / ONT). 5. Obsługa techniczna i serwisowa siedmiu masztów kratownicowych sieci LTE i WLAN pod kątem corocznych kompleksowych przeglądów i napraw. 6. Wsparcie techniczne dla 700 użytkowników sieci: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wsparcia technicznego dla użytkowników sieci. Zgłoszenia serwisowe dotyczące problemu w funkcjonowaniu sieci Zamawiający będzie przyjmował w dni robocze w godz.: 8:00 – 16:00 i przekazywał na adres e-mail lub numer telefonu, który Wykonawca wskaże w umowie i wprowadzał do systemu zgłoszeń on-line. Konieczność posiadania tego typu rozwiązania przez Wykonawcę; - Rozwiązywanie zgłaszanych przez użytkowników sieci problemów związanych z terminalami abonenckimi sieci LTE (Huawei / AirSpan) i WLAN (Mikrotik). Na chwilę obecną Zamawiający szacuje tą ilość na ok. 50 awarii miesięcznie; - Zmiana miejsc montażu (demontaż i zmiana miejsca instalacji terminali abonenckich – CPE); - Bieżąca wymiana okablowania UTP w miejscach dotychczasowego montażu terminali abonenckich. Na chwilę obecną Zamawiający szacuje tą ilość na ok. 10 wymian okablowania miesięcznie; 7. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę przez okres 17 miesięcy od chwili jej uruchomienia (rozpoczęcia świadczenia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach