Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą, wyładunkiem i rozwiezieniem na odcinku robót, materiałów brukowych na budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 2237L Poniatowa - Kraczewice - Szczuczki na odcinku 420 mb w miejscowości Kraczewice.

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8204072 , fax. 081 8204072
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
    ul. Młodzieżowa 6 6
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 081 8204072, fax. 081 8204072
    REGON: 43102961300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą, wyładunkiem i rozwiezieniem na odcinku robót, materiałów brukowych na budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 2237L Poniatowa - Kraczewice - Szczuczki na odcinku 420 mb w miejscowości Kraczewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą, wyładunkiem i rozwiezieniem na odcinku robót, materiałów brukowych na budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 2237L Poniatowa - Kraczewice - Szczuczki na odcinku 420 mb w miejscowości Kraczewice. Krawężnik betonowy prasowany szary 20x30x100 (lub 75) w ilosci 404,0 mb, obrzeża betonowe szare 6x20x100 (lub 75) w ilości 447,0 mb, kostka brukowa Behaton kolor rubin gr. 6 cm w ilości 710,0 m2 i kostka brukowa Behaton kolor szara gr. 8 cm w ilości 234,0 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potęcjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rzetelnie i sumiennie wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorcy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu według zasady spełnia, nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dostawca wraz z ofertą złoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorcow oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 4) kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdpopole/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach