Przetargi.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych napędzanych silnikiem wysokoprężnym

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Warszawska 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982613 , fax. 025 7982519
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie
    ul. Warszawska 16 16
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982613, fax. 025 7982519
    REGON: 00011230200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwlukow.eu.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych napędzanych silnikiem wysokoprężnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów osobowych typu Hatchback o następujących wymaganiach technicznych i jakościowych: a) Samochody muszą być: Fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, b) Rok produkcji: 2009, c) Rodzaj samochodu: 5 osobowy do przewozu osób, d) Liczba drzwi: 5, e) Pojemnosć bagażnika: 300 litrów (tolerancja ?10%), f) Typ silnika: silnik wysokoprężny diesla z turbodoładowaniem, g) Pojemnośc silnika 1450 cm ?, (tolerancja ? 5%), h) Moc maksymalna: co najmniej 80 KM, i) Zużycie paliwa: w cyklu mieszanym nie większe niż 5,00/100 km, j) Koła: felgi stalowe z oponami letnimi, dodatkowo komplet opon zimowych, k) Lakier: lakier niemetalizowany bez dopłaty, l) Wymagane wyposażenie:system zapobiegajacy blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) i minimum dwa inne systemy wspomagające jazdę, wspomaganie układu kierowniczego, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania, trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania, trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu, blokadę przeciwuruchomieniową (immobiliser), wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby boczne, co najmniej przednie, radio CD z minimum czterema głośnikami, klimatyzację co najmniej półautomatyczną, fotel kierowcy z regulacją wysokości, trzy zagłówki z tyłu z regulacją wysokości, przednie zagłówki z regulacją wysokości, asymetrycznie dzielone tylne siedzenie, podgrzewana tylna szyba, wlew paliwa zamykany na kluczyk, trzecie światło stop, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. 2. Wymagany minimalny okres gwarancji: a) Minimum 24 miesiące gwarancji podstawowej bez limitu przebiegu kilometrów, b) Minimum 120 miesiecy gwarancji na perforację nadwozia, c) Minimum 36 miesięcy gwarancji na lakier
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdujacy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. b) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. d) Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe. e) Wzór umowy. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpiedczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwgo organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwlukow.eu.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach