Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego typu VAN do odławiania i transportu zwierząt

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego typu VAN do odławiania i transportu zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Samochód z homologacją ciężarową –typu VAN – przystosowany do transportu zwierząt Wymagania dotyczące parametrów samochodu: 1. Pojazd fabrycznie nowy – rok produkcji 2019. 2. DMC pojazdu do 2500 kg. 3. Kabina 2 osobowa. 4. Kolor nadwozia – biały. 5. Ogrzewana szyba przednia. 6. Rozstaw osi 3000mm do 3100mm. 7. Instalacja telefoniczna (system głośno mówiący np. bluetooth). 8. Ładowność nie mniej niż 500kg max 800kg. 9. Silnik diesla: min. 4-cylindrowy, spełniający wymagania normy Euro VI (emisja CO2 nie więcej niż 145 g/km) moc nie mniejsza niż 70 kW i nie większej niż 105kW, pojemność silnika min. 1400 ccm i nie większa niż 2000ccm z turbosprężarką. 10. Skrzynia biegów manualna (sześć biegów do przodu + wsteczny). 11. Wspomaganie kierownicy hydrauliczne. 12. Układ hamulcowy hydrauliczny, hamulce tarczowe, hamulec postojowy mechaniczny lub elektryczny. 13. Układ ABS, ASR, ESP lub równoważne oraz system ułatwiający ruszanie pod górę. 14. Kabina: klimatyzowana (minimum manualna), siedzenia wyposażone w zagłówki i trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. 15. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera. 16. Deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym wyświetlaczem: obrotów silnika, prędkości, temperatury cieczy chłodzącej, stanu paliwa. Wyświetlacz: kilometrów całkowitych i dziennych. 17. Oświetlenie zewnętrzne pojazdu: reflektory przednie min. halogenowe oraz światła do jazdy dziennej np. LED, regulacja z kabiny wysokości bicia świateł. 18. Elektrycznie regulowane lusterka boczne. 19. Drzwi tylne boczne z co najmniej prawej strony pojazdu. 20. Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane do 180 stopni. 21. Centralny zamek. 22. Stalowa przegroda o pełnej szerokości. 23. Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 50 l. 24. Całkowita wysokość pojazdu max. 2000 mm. 25. Koło zapasowe pełno wymiarowe. 26. Belka świetlna błyskowa na dachu kabiny z napisem „ MZUK Gliwice”. 27. Dywaniki gumowe w kabinie kierowcy. 28. Dwa komplety ogumienia ( letnie i zimowe). 29. Napęd 4x4 dołączany - opcja w kryterium oceny ofert. 30. Minimum jeden system zabezpieczenie przed kradzieżą np. immobiliser. 31. Klimatyzacja. 32. Gwarancja min. 24 m-ce. Wymagania dotyczące przestrzeni ładunkowej: 1. przystosowana do przewozu zwierząt; 2. kubatura nie mniejsza niż 3,5 m3; 3. klimatyzowana; 4. pomiędzy kabiną kierowcy a częścią załadunkową powinna być zabudowana ściana, co najmniej do górnej krawędzi fotela (bez zagłówka), a między sufitem a ścianą oddzielającą powinna znajdować się siatka lub przesuwne okno; 5. przestrzeń ładunkowa powinna zmieścić dwie duże klatki pierwsza o wymiarach 700 x1000 x 900 mm druga 600 x 900 x 600mm, lub alternatywnie trzy transportery o wymiarach 500 x700 x450 mm. Klatki i transportery w posiadaniu Zamawiającego; 6. Wykonawca wykona na potrzeby zamówienia szyny do mocowania klatek i transporterów w celu zabezpieczenia ich przed przesuwaniem w czasie jazdy, na dwóch ścianach bocznych części ładunkowej na wysokości 40 cm od podłogi po jednej szynie z każdej strony; 7. termoizolacja na całej powierzchni; 8. podłoże i ściany zabezpieczone natryskowo w gładką powierzchnię przystosowaną do mycia i dezynfekcji; 9. pod sufitem wzdłuż części załadunkowej powinna znajdować się podwieszana półka o szerokości ok. 400 - 450mm. Wysokość półki ok. 200-250 mm. Półka z małym rantem aby zapobiec wypadaniu sprzętu do wyłapywania psów. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne; - odbioru od Zamawiającego reklamowanego Samochodu, oraz jego zwrot do siedziby Zamawiającego, po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym; - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia; - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiace pięćset 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach