Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wyposażonego w windę załadunkową oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie

Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Feliksa Nowowiejskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343226037, +48343226037
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
    Feliksa Nowowiejskiego 10/12
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343226037, +48343226037
    REGON: 385768056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuk.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wyposażonego w windę załadunkową oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę samochodu dostawczego typu skrzynia z pojedynczą kabiną w zabudowie L4 oraz windą załadunkową o parametrach technicznych opisanych w poniższych tabelach: ---TABELA Nr 1 Wymagana specyfikacja dla samochodu o zabudowie L4 – 1 sztuka 1. Samochód nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku 2. Nadwozie typu van 3-miejscowe, homologacja ciężarowa 3. Silnik wysokoprężny (diesel) spełniający co najmniej normę emisji spalin EURO 6 4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 5 t. 5. Minimalna ładowność całkowita 1400 kg (z pełnym wyposażeniem zgodnym z wymaganiami) 6. Kolor nadwozia biały, lakierowany fabrycznie 7. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego 8. Napęd na koła tylne 9. Maksymalna moc nie mniejsza niż 120 KM 10. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 350 Nm 11. Silnik diesla o pojemności nie mniejszej niż 1900 ccm, nie większy niż 3000 ccm 12. Zabudowa typu skrzynia/kontener 13. Długość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 4250 mm 14. Szerokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 2250 mm 15. Wysokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 1950 mm i nie większa niż 2100mm 16. Rama pośrednia wykonana z aluminium 17. Drzwi w zabudowie: boczne (prześwit nie mniejszy niż 85cm) oraz klapa na siłownikach gazowych domykająca tylny otwór 18. Podłoga przestrzeni ładunkowej zabezpieczona sklejką antypoślizgową o grubości minimum 15 mm, zakończenie podłogi przy drzwiach bocznych i tylnych winno być zabezpieczone np. kątownikiem aluminiowym 19. Zaczepy do mocowania ładunku – minimum 12 szt. 20. Oświetlenie LED wewnątrz skrzyni załadunkowej 21. Oświetlenie LED zewnętrzne w miejscach załadunku (drzwi boczne oraz winda) 22. Oświetlenie obrysowe zabudowy – przednie, tylne – górne i dolne 23. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 24. Ściany przestrzeni ładunkowej zabezpieczone przed możliwymi uszkodzeniami powstałymi podczas transportu towarów/pojemników – np. płytą sklejkową/PCV. Dodatkowe odboje/zabezpieczenie w postaci wzdłużnych paneli bocznych na ścianach na wysokości 90 cm oraz 150 cm wykonanych ze sklejki lub blachy aluminiowej 25. Na dachu zamontowane w sposób stały dwie lampy ostrzegawcze LED o barwie pomarańczowej (montowane w przedniej i tylnej części pojazdu tak aby nie wystawały ponad zabudowę). Włącznik lamp w zasięgu pracy kierowcy. 26. Spoiler dachowy wysokością do linii zabudowy 27. Układ bezpieczeństwa: ABS z EBD 28. Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy 29. Klimatyzacja 30. Centralny zamek z pilotem 31. Immobiliser 32. Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie 33. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne 34. Fabryczne radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth 35. Dywaniki gumowe 36. Tapicerka foteli materiałowa o ciemnej barwie wraz z dodatkowymi pokrowcami. 37. Koło zapasowe pełnowymiarowe 38. Kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość 39. Kierownica z możliwością obsługi radia i komputera pokładowego samochodu 40. Komputer pokładowy z nawigacją GPS 41. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem 42. Automatyczne światła z opcją do jazdy dziennej 43. Przednie światła przeciwmgielne 44. Czujniki parkowania z przodu 45. Kamera cofania 46. Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy – 2 szt. 47. Zabezpieczenie tylnego progu załadunkowego – np. blachą aluminiową 48. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) 49. Okres gwarancji min. 5 lat lub 100 000 km z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad. 4 SIWZ. ---TABELA Nr 2 Wymagania dotyczące windy załadunkowej 1. Winda załadunkowa zamontowana na tyle samochodu 2. Ilość – 1 szt. 3. Szerokość platformy dostosowana do szerokości zabudowy pełniąca funkcję drzwi (domkniecie klapa od góry), z wysokością nie mniejszą niż 1500 mm 4. Platforma aluminiowa 5. Co najmniej 450 kg udźwigu 6. Sterowanie pilotem bezprzewodowe – radiowe (wyklucza się naruszanie karoserii auta celem montażu sterowania dodatkowego) oraz nożne montowane na platformie windy 7. Blokada ładunku – roll stop, blokada uniemożliwiająca zjechanie ładunku z platformy 8. Montaż windy nie może mieć wpływy na gwarancje samochodu, w którym jest montowana 9. Odbiór windy na podstawie wpisu Urzędu Dozoru Technicznego 10. Okres gwarancji min. 24 miesiące ---Dodatkowe informacje: 1.Miejsce dostawy: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. Częstochowa Al. Niepodległości 30 42- 216 Częstochowa lub inne miejsce wskazane na terenie miasta Częstochowa po uzgodnieniu z Zamawiającym 2. Sprzedaż i dostawa przedmiotu zamówienia: sprzedaż i dostawa samochodu dostawczego wraz z zamontowaną windą załadunkową oraz załatwienie niezbędnych formalności z tym związanych. Dostawa winna nastąpić w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. ---Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca może skorzystać z Zał. Nr 3 do SIWZ; ---Inne dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1.Formularz ofertowy wraz z załącznikiem – wypełniony i podpisany przez osoby (osobę) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. (Zał. Nr 1 do SIWZ). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty (KRS lub inny). Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy) – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Potwierdzenie wniesienia wadium ---Oferta wsPólna ( Konsorcjum) : ( pkt. 7.6-7.10 SIWZ) ---Forma dokumentów: ( pkt. 7.11-7.13 SIWZ) ---Podwykonawstwo: ( pkt. 19 SIWZ) ---Klauzula informacyjna RODO: ( pkt. 21 SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach