Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie ogłasza przetarg
- Adres: 44-370 Pszów, ul. Traugutta 48
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 455 90 55 , fax. 32 453 12 15
- Data zamieszczenia: 2014-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie
ul. Traugutta 48 48
44-370 Pszów, woj. śląskie
tel. 32 455 90 55, fax. 32 453 12 15
REGON: 27262530900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu sportowego, muzycznego, multimedialnego dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części, w tym: I CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW I POMOCY DYDAKTYCZNYCH II CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO III CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO IV CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 3. Szczegółowy opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 4.1. Pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (kontakt telefoniczny, e-mailowy) w okresie realizacji usługi. 4.2. Informowanie o stanie realizacji zamówienia, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji zamówienia. 4.3. Dostarczenie na własny koszt fabrycznie nowych materiałów i pomocy dydaktycznych bez wad pod wskazany przez Zamawiającego adres zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Produkty będą zabezpieczone w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. 4.4. Dostarczenie przedmiotu umowy w zapakowanych pakietach zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Zapakowane pakiety należy oznakować numerem pakietu. 4.5. Przekazanie przy odbiorze przedstawicielowi Zamawiającego niezbędnych instrukcji dotyczących sposobu korzystania z materiałów i pomocy dydaktycznych, atestów i gwarancji udzielonych przez producentów. 4.6. Wykonywanie działań w zakresie 12 miesięcznej rękojmi oraz działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji oraz pokrycia wszystkich kosztów z nimi związanych. 4.7. W ramach Części III oraz Części IV Wykonawca dostarczy wraz z potwierdzeniem przekazania-odbioru sprzętu, plik w formacie MS Excel (xls) zawierający wszystkie nazwy i numery seryjne dostarczanego sprzętu. 5. Informacje ogólne 5.1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do specyfikacji. 5.2. W przypadku wyczerpania nakładów książek w hurtowniach Zamawiający dopuszcza tytuły pokrewne o równoważnych treściach. 5.3. Jeżeli w SIWZ wskazano nazwę własną jakiegokolwiek przedmiotu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego w SIWZ, tj. spełniające wymagania określone przez Zamawiającego, o parametrach dotyczących wielkości oraz rodzaju wykonanego materiału nie gorszych niż te wskazane w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu, a nie jego producenta - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmpszow.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu audiowizualnego na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA FANTOMÓW STOMATOLOGICZNYCH - RZP/PN/41/16
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wraz z montażem pracowni językowych w ramach projektu Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz języków obcych w szkołach Miasta Tychy
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn.Gimnazjalista jest w SzOKu Dwa zadania
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. WIEDZA TWOIM SUKCESEM
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz
Dodano: 2014-10-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu z komponentem ponadnarodowym pn. Young in Europe
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych, oprogramowania, książek i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pn: EUROSZKOŁA - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-09