Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg
- Adres: 55230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 7 131 817 111
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
W.Witosa 24
55230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3817122, 3817145, fax. 7 131 817 111
REGON: 93193488000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do 3 pracowni cyfrowych w podziale na 2 zadania: meble (Zadanie nr 1) oraz sprzęt komputerowy (zadanie nr 2) dla PSP nr 1, PSP nr 2 i PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Jelcz-Laskowice poprzez utworzenie 6 pracowni cyfrowych w szkołach podstawowych i gimnazjach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do 3 pracowni cyfrowych w podziale na 2 zadania: meble (Zadanie nr 1) oraz sprzęt komputerowy (zadanie nr 2) dla PSP nr 1, PSP nr 2 i PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Jelcz-Laskowice poprzez utworzenie 6 pracowni cyfrowych w szkołach podstawowych i gimnazjach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram dostawy przedmiotu umowy w konsultacji z Zamawiającym i dyrektorami szkół. Dostawa przedmiotu umowy możliwa jest w dniach i godzinach pracy szkół. 3) Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5) Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty. 8) Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych. 9) Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10) Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Protokół zostanie podpisany po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pierwsze wyposażenie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rogowie Sobóckim
Dodano: 2023-11-23 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI, AGD ORAZ ELEMENTÓW WYSTROJU WNĘTRZ W CELU WYPOSAŻENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ PRZY LOTNICZYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
Dodano: 2023-10-09 - „Zakup mebli i wyposażenia na potrzeby placówek oświatowych”
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.
Dodano: 2023-07-18 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli dla Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym (część nr 2) - POWTÓRKA
Dodano: 2023-01-23 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli dla Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym (część nr 2) - POWTÓRKA
Dodano: 2022-11-21 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wołowskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim”
Dodano: 2022-09-21 - Zakup i dostawa wraz z montażem mebli dla Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym (część nr 2) w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim”
Dodano: 2022-09-21 - Dostawa mebli szkolnych do szkół Powiatu Lwóweckiego
Dodano: 2022-08-02 - “Zakup,dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłoszycach”
Dodano: 2022-08-01