Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do 3 pracowni cyfrowych w podziale na 2 zadania: meble (Zadanie nr 1) oraz sprzęt komputerowy (zadanie nr 2) dla PSP nr 1, PSP nr 2 i PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Jelcz-Laskowice poprzez utworzenie 6 pracowni cyfrowych w szkołach podstawowych i gimnazjach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 7 131 817 111
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24
    55230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 7 131 817 111
    REGON: 93193488000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do 3 pracowni cyfrowych w podziale na 2 zadania: meble (Zadanie nr 1) oraz sprzęt komputerowy (zadanie nr 2) dla PSP nr 1, PSP nr 2 i PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Jelcz-Laskowice poprzez utworzenie 6 pracowni cyfrowych w szkołach podstawowych i gimnazjach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do 3 pracowni cyfrowych w podziale na 2 zadania: meble (Zadanie nr 1) oraz sprzęt komputerowy (zadanie nr 2) dla PSP nr 1, PSP nr 2 i PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w Gminie Jelcz-Laskowice poprzez utworzenie 6 pracowni cyfrowych w szkołach podstawowych i gimnazjach” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram dostawy przedmiotu umowy w konsultacji z Zamawiającym i dyrektorami szkół. Dostawa przedmiotu umowy możliwa jest w dniach i godzinach pracy szkół. 3) Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5) Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty. 8) Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych. 9) Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10) Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Protokół zostanie podpisany po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach