Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.

PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA ogłasza przetarg

  • Adres: 53-143 Wrocław, ul. Orla 5-7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717986781
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA
    ul. Orla 5-7
    53-143 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717986781
    REGON: 930112940
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu.3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39160000-1. 39173000-5.3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.5. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.3.6. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.3.8. Informacje ogólne:• adres dostawy i montażu mebli: Wrocławiu ul. Asfaltowa 6.• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowych pomiarów pomieszczeń w których będą montowane meble,• w chwili obecnej trwa budowa budynku szkolno-przedszkolnego, planowany termin oddania budynku do użytkowania to 1 lipca 20223r. • dostawa i montaż mebli nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 5 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 17 do 31 lipca 2023r. • Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń w których będą montowane meble- podłóg i ścian, na czas dostawy i montażu mebli; w przypadku uszkodzenia podłogi, ściany lub innego elementu budynku Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia uszkodzonej podłogi, ściany lub innego elementu do stanu pierwotnego,• W budynku nie ma windy towarowej,• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia wyposażenia do wskazanych pomieszczeń ( UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza transportu mebli wózkami na terenie placówki), a także do zmontowania, zamontowania i ustawienia mebli; w przypadku konieczności podłączenia elementów mebli do instalacji elektrycznej lub wodno-kanalizacyjnej obowiązek ten będzie ciążył na Wykonawcy,• Zamawiający wymaga aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; meble winny posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia/rysunki należy traktować jako poglądowe, stanowiące uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku zastosowania nazwy własnej produktu lub jego cech, stosuje się zapis "lub równoważne". • Wykonanie dostawy i montażu zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. • Zamawiający wymaga 24 miesięcznego okresu gwarancji z bezpłatnym serwisem licząc od daty odbioru końcowego:o udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonych mebli wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji,o w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego elementu/części mebli Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad,o w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowego korzystania z mebli,o czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu montażu mebli i podjęcie czynności zmierzających do ich naprawy) wynosić powinien maksymalnie 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii,o naprawa lub wymiana powinna nastąpić do 14 dni od daty zgłoszenia wadyo koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania mebli lub przewóz uszkodzonegoo przedmiotu zamówienia do i po naprawie obciążają Wykonawcę w okresie gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach