Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
- Data zamieszczenia: 2020-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
Plonów 22/I
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 291 79 22
REGON: 27681549000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą: dwóch elektrycznych odkurzaczy miejskich oraz trzech kosiarek bijakowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z transportem dwóch elektrycznych odkurzaczy miejskich oraz trzech kosiarek bijakowych, z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ 1 elektryczne odkurzacze miejskie – 2 sztuki, CZĘŚĆ 2 kosiarka bijakowa dostosowana do ciągnika o mocy 19 kW 26 KM – 1 sztuka, CZĘŚĆ 3 kosiarki bijakowe dostosowane do ciągnika o mocy 37 kW 50 KM – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ. Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu. Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonych kosiarek/odkurzaczy zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/kosiarek/odkurzaczy”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj.: karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie kosiarek (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim. Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim. Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji kosiarek/odkurzaczy. INNE WYMAGANIA : 1). Wykonawca podpisując umowę oświadczy, że: 1.1 dostarczony przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy, nieużywany, będzie odpowiadać obowiązującym normom, będzie posiadać stosowne certyfikaty i inne dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami; 1.2 przedmiot umowy jest jego własnością, jest wolny od wad fizycznych i pranych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia; Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonych kosiarek/odkurzaczy zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj.: karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową odpowiednio, instrukcję obsługi w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie kosiarek (certyfikaty bezpieczeństwa itp.). 1) Przekazanie i odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu, przy ulicy Andersa 9. W czynnościach odbioru uczestniczyć będą wskazani ze strony zamawiającego przedstawiciele. Odbiór przedmiotu umowy zostanie przez Strony potwierdzony protokołem odbioru. 2) W przypadku gdy w sposób widoczny już w chwili odbioru przedmiotu umowy cechy jego odbiegać będą od ustalonych przez Zamawiającego i oświadczonych przez Wykonawcę, zostanie to stwierdzone przez Zamawiającego w protokole odbioru i przedmiot umowy nie zostanie przyjęty przez Zamawiającego. Wykonawca jednocześnie z odmową przyjęcia/odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, to jest niezwłocznie w tym samym dniu jest obowiązany do odbioru od Zamawiającego przedmiotu umowy na swój koszt i ryzyko, pod rygorem obciążenia go kosztami przechowywania. 3) W przypadku opisanym w ustępie 4 Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, liczone od dnia odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego dostarczy przedmiot umowy bez wad na identycznych zasadach jak w niniejszym paragrafie. 4) W ciągu 3 dni roboczych, liczonych od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad, nastąpi Komisyjne pierwsze uruchomienie przedmiotu umowy (pierwszy rozruch), przy czym miejsce i termin wskaże Wykonawcy Zamawiający pisemnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 5) Podczas czynności pierwszego uruchomienia Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu umowy. 6) Z pierwszego uruchomienia przedmiotu umowy zostanie spisany stosowny protokół. 7) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zgodnie z zapisami projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16160000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca lub osoba upoważniona, potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa jeżeli dotyczą Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do pielęgnacji boisk piłkarskich
Dodano: 2024-01-25 - Termomodernizacja obiektów dydaktycznych - pracowni warsztatów szkolnych i dwóch szklarni ZSCKR im. Stanisława Szumca w Bielsku – Białej - część 2 wyposażenie szklarni
Dodano: 2022-12-19 - Zakup pojazdów i sprzętu do pielęgnacji zieleni
Dodano: 2021-01-15 - Zakup pojazdów i sprzętu do pielęgnacji zieleni
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa urządzeń komunalnych: dwóch sztuk odkurzaczy komunalnych o napędzie spalinowym.
Dodano: 2019-05-15 - Dostawa urządzeń komunalnych: dwóch sztuk odkurzaczy komunalnych o napędzie spalinowym
Dodano: 2019-05-02 - Dostawa urządzeń komunalnych: dwóch sztuk dmuchaw do liści oraz odkurzacza do liści samojezdnego prowadzonego.
Dodano: 2018-12-12 - Dostawa urządzeń komunalnych: trzech sztuk ssaw (odkurzaczy) spalinowych do zbierania liści oraz trzech sztuk odkurzaczy spalinowych.
Dodano: 2018-10-31 - Dostawa sprzętu do utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sosnowiec
Dodano: 2018-06-11 - „ Zakup sprzętu do pielęgnacji obiektów MORiS”
Dodano: 2018-02-23